Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gamleby 2006-Vem sökte

Produkter
(logga in för att koppla)
*vaken*

Då kan jag sammanställa att följande FS-medlemmar har medgivit att de har sökt KY:

Jessica Silversaga
Fredrik Johansson
Sarah Bolmsten

Pst Sarah, jag är också en första-gångare.
 
Det blir en trevlig liten skolklass. För alla som är söker Gamleby är ju förhoppningsvis fotointresserade, och alla fotointresserade hänger ju naturligtvis på fotosidan! Så då har vi saken klar... =)
 
Jesper från KY8 skrev så här:
"Tyvärr har våran praktik börjat så ingen i ky8 är kvar i gamleby. men tyckte jag hörde att svaren skulle komma i slutet av veckan."
 
Jag har sökt!

Hallå!

Jag fick i väg en ansökan till Reklam och Magasin och väntar ivrigt på besked.

Ingen av mina ansökningsbilder finns dock med här på fotosidan, men vad kul att det startats en tråd. Kanske som sagt blir vi klasskamrater framöver!
 
Besked

Läser man den gamla tråden så tyder det på att man kan få besked nästa vecka och sedan antagningsdagar om 2 veckor då vad jag förstår.

Fränt.
 
Jag ringde till Gamleby och intervjudagarna skulle börja v.20. Hon jag pratade med sa att vi får besked senast v.19. De hade satt in grejorna i pärmarna igår och skulle börja utagningen idag. Jag tror inte de hinner med att ge besked denna veckan. Det var 160 pers. eller nåt sånt som sökt.
 
Besked

Vad kul att hör att vi får besked så pass tidigt ändå, vanligtvis brukar väl intagningsbesked komma kringa juni.

Så 160 sökande och 35 blir kallade till intervju och ca 20 tas in, var det så det var?

Då är det bara att vänta och se då helt enkelt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.