Nickelito
Aktiv medlem
clindh skrev:
Alla som fått en bild publicerad i GFS, dvs juryn storlek ökar med tiden.
Det gör ju kanske att det blir lättare att få in en bild framöver än nu i början.....
Kanske.... =)
/Niklas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
clindh skrev:
Alla som fått en bild publicerad i GFS, dvs juryn storlek ökar med tiden.
alex.odman skrev:
Om man har fått äran att få med en bild i Galleriet. Hur påverkar min röst om "bildförslagen" det verkliga utgången?
Är det en viktad röstning, att minst 4 st ja krävs? Är det alltid en jurymedlem som avgör i slutändan? Jag antar (och hoppas) att inte min röst alena är avgörande.
Hoppas att kvaliteten hålls hög.
norfolk skrev:
Jag tycker faktiskt att den funkar som den är. Egentligen så är det väl bara att de som röstar väljer att acceptera eller neka. Och nekar de så får de kanske 6-10 olika alternativ att klicka i varför de nekar.
light skrev:
Kanske det vore bra med en maxgräns för hur många bilder en fotograf kan få ha med i just detta galleri? Jag kan se flera fördelar med det.
Förslagsvis kanske max 5 bilder?
clindh skrev:
jag skulle gissa den vanligasta anledningen nu till avslag är "Höjer sig inte över mängden"
clindh skrev:
Som vanligt gäller att applicera självkritik på sitt bidrag - jag skulle gissa den vanligasta anledningen nu till avslag är "Höjer sig inte över mängden"
Per skrev:
[BSen kanske man såsmåningom kan ändra uppladdningsfrekvensen till varje månad, varannan månad eller en per år - det borde rimligtvis bara göra att de som laddar upp väljer ännu nogrannare, och kvaliten blir ännu bättre.
Per [/B]
Egentligen kanske det vore ett smart drag att presentera mallens alternativ offentligt så kanske det vore en hjälp för att tänka extra innan och bidra till minskat flöde i slussen?clindh skrev:
Vi får sökert justera inläggningsfrekvens och ev maxregel när vi ser mer hur inflödet blir. Nu i början när vi lanserat kommer det massor av bidrag och juryn får det lite svettigt, men jag hoppas bidragen det skall jämna ut sig mer över tiden senare.
clindh skrev:
Vi får sökert justera inläggningsfrekvens och ev maxregel när vi ser mer hur inflödet blir. Nu i början när vi lanserat kommer det massor av bidrag och juryn får det lite svettigt, men jag hoppas bidragen det skall jämna ut sig mer över tiden senare.
Flest kompisar vinnerMattsen skrev:
Jag menar att man på något sätt använder den data som finns om en bild (och kanske medlen) i databasen för att "autokvalificera" till möjligheten att ansöka.
lottawe skrev:
Flest kompisar vinner