lottawe
Aktiv medlem
Det jag menar är att genom användning av databasen och krav om antal kommentarer, favoriter e.t.c. så skulle bilder som legat länge och synts mycket på fotosidan samt bilder till fotografer med många kompisar som kommenterar varandras kvalificera sig lättare än nyuppladdade som har synts mindre.Mattsen skrev:
Jag undrar om du menar det jag menar "Flest kompisar vinner". Isf håller jag med. Men antagligen har du en annnan innebörd i ditt påstående.
Varken DHS eller GFS kan bli neutralt och ofärgat så länge som det är medlemmar som röstar på andra medlemmar. Det är tråkigt...
.....Men ändå, GFS är i mina ögon fortfarande ett grepp som med få undantag har bilder av hög kvalitet och bredd. Och de senaste bilderna där visar att idén håller. Gött.
Jag tror fö att du underskattar majoriteten om du inte tror att medlemmar klarar att välja bild utifrån bilden. (I galleriet ser ju inte de som röstar fotografens namn ens.)
Bredden håller jag visserligen inte med om, men jag tycker inte det gör något heller. Tycker det är bra ändå och hög kvalité håller jag med om.