Jag håller på att skapa en ny hemsida mha LRB Portfolio och Lightroom. Webhotellet har jag på one.com.
Man behöver inget ftp program eller html kodning som de flesta här påstår och dåliga svarstider från webhotellen har ju bara de som har erfarenhet av det dåliga slaget. Tyvärr saknar jag det från one.com
Tog mig inte många timmar att lära mig LRB Portfolio, skapa hemsida som fungerar och 5 bildgallerior med utvalda bilder.
Ska snart publicera hemsidan, men ska dock ha den på svenska istället för engelska som jag har den nu samt fixa layouten lite till och välja andra bilder efter råd av andra. Det är nog det son tar tid mest. Lyssna på andra kritik, ta åt sig den och göra ändringar för att sedan granska den igen.
Hemsidan är till för mestadels visa upp porfolion till eventuella kunder och kontaktinfo samt möjlghet att maila mig direkt från hemsidan.
Bloggande och fortlöpande bilduppladdningar tänkte jag ha på en annan hemsida med en länk på den nya LRB hemsidan.
För de som inte sett LRB portfolio innan så kan ni se ett ex här
http://anthonyupton.com. Den är enbart uppbyggd innefrån Lightroom och uppladdad därifrån,
/Stefan