Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Göra bok online (med fotokompis i annan stad)

Produkter
(logga in för att koppla)

Rickie77

Aktiv medlem
Hej!

Någon som har tips på en vettig site där man kan göra en fotobok online? Jag och min syster vill göra en bok tillsammans med bilder från en gemensam resa. VI bor i olika städer och skulle vilja ha tips på en site där man gör allt online och inte bara laddar ned ett program till sin dator och kör solo.
 
Prova med Skype?

Ett program/webtjänst för produktion av fotoböcker där flera redigerar samma bok har jag inte lyckats hitta.

Mitt förslag är att ni väljer en onlinelösning, tex http://www.shutterfly.com, samtidigt som du delar din skärm under ett Skypesamtal. Två muspekare på samma gång fungerar inte bra (har själv provat!)

Boken gör ni tillsammans fast du håller i verktyget (musen). Resultatet borde kunna bli riktigt bra tack vare samarbetet!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.