Annons

Går inte att logga in !

Produkter
(logga in för att koppla)

jonna-N

Medlem
Det går inte att logga in uppe i vänstra hörnet nu när ni bytt design. Det går inte att klicka i rutan så att man kan skriva in användarnamn och lösenord! När man för muspekaren över rutorna så ändras det inte till det där skrivtecknet utan det är fortfarande en pil och det går inte att klicka.


Så när jag ska logga in måste jag klicka på logga in-knappen i hörnet fast jag inte skrivit in användaruppgifter så att den där sidan där man förut loggade in kommer upp.
 
Jag har också uppmärksammat detta. Det blir att klicka runt lite här och där innan det går att logga in.
/Nonno
 
Menar du vänstra hörnet (som du skriver) på förstasidan, till vänster om artikelkolumnen eller den nya rutan uppe till höger?
 
Hade samma sak i IE7 (på vista för övrigt), dvs att efter att man klickade på "> Logga in" så kunde man inte aktivera formulärfälten och skriva i dem.

Efter att jag ändrade inställningen för sekretess från mellan till låg så funkade det. Det konstiga är att när jag byter tillbaks till mellan-nivå så funkar det fortfarande så jag vet inte riktigt om det var det som var orsaken trots att jag inte ändrade nåt annat.

Kör firefox normalt sett och där har det funkat hela tiden dock..
 
Ja nu funkar det :) Hoppsan, skrev visst vänster när jag menade höger, det kanske förvirrade alla. Men jag är faktiskt väldigt dålig på höger och vänster :p
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.