PMD
Aktiv medlem
Tack för svaret. Då förstår jag också vad du menar.Då förstår jag vad du menar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svaret. Då förstår jag också vad du menar.Då förstår jag vad du menar.
Om man har att välja mellan dessa två alternativ så måste man nog vara närapå månlandningsförnekare om man väljer det första.
Ja jag förnekar månlandningen. Ingen har lyckats bevisa för mig att vi var där. Å andra sidan är bevisen mot månlandningen rätt skrala de också. Men jag har valt att inte tro på den förrän någon lyckats bevisa motsatsen.
...
Vilka slags bevis godtar du? Starta gärna en ny tråd om månlandningarna så att vi kan fortsätta där.Ja jag förnekar månlandningen. Ingen har lyckats bevisa för mig att vi var där. Å andra sidan är bevisen mot månlandningen rätt skrala de också. Men jag har valt att inte tro på den förrän någon lyckats bevisa motsatsen.
Ja, du har påpekat det ett antal gånger redan. Jag har skrivit en tänkbar förklaring i ett inlägg (och hänvisat till det inlägget senare).När det gäller filmsnutten i den här tråden tycker jag det är viktigt att beakta att ingen annan verkar ha rapporterat om händelsen. Det finns bara det enda reportaget.
[...]
Äsch förresten. Du driver med oss, va?
Vilka slags bevis godtar du? Starta gärna en ny tråd om månlandningarna så att vi kan fortsätta där.
[...]
Ja jag förnekar månlandningen. Ingen har lyckats bevisa för mig att vi var där. Å andra sidan är bevisen mot månlandningen rätt skrala de också. Men jag har valt att inte tro på den förrän någon lyckats bevisa motsatsen.
När det gäller filmsnutten i den här tråden tycker jag det är viktigt att beakta att ingen annan verkar ha rapporterat om händelsen. Det finns bara det enda reportaget.
Om jag publicerar en artikel om att trådens filmsnutt är fejk. Min artikel i en enda tidning. Kommer då källkritikerna i den här tråden att tro på min artikel?
[...]
Du hade fått F i Samhällskunskap med så dålig förståelse för källkritik. [...].
Gott.
Härmed kan jag informera att jag känner de fem personerna som ligger bakom filmsnutten och publiceringen. De har berättat att det är iscensatt för att skapa opinion. De har också berättat hur det gick till. Jag har fått se manus och rå film.
Varsågod att vara källkritisk.
Jag tror dina mediciner slutat verka. Vad är detta för trams-tangent du håller på med?
??
Menar du att du väljer vad du tror på?
Jag har inte gjort den minsta blinkning ens åt det hållet.
Sluta med din tramsiga lek, vad är din poäng?
Jag vill diskutera det jag tycker är intressant i tråden.
Att det är dumt att slåss behöver vi inte diskutera.
Att olika politiska grupper har olika åsikter inte heller.
Det jag tycker är intressant är hur man avgör trovärdighet i publicerat bildmaterial.
Jag fick 14767 följare. Nu ska jag prova min nya färdighet på X.En ganska kul grej som används i skolorna för att lära ut källkritik.
Ett spel där man ska bli en stor samhällspåverkare.
https://getbadnews.com/#intro
Så innerst inne är du ett internettroll?Jag fick 14767 följare. Nu ska jag prova min nya färdighet på X.
(Jaja, lite sen kommentar, men jag måste ha missat det här spelet förra gången jag läste tråden).