Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Framkalla digitala neg

Produkter
(logga in för att koppla)

jonik

Aktiv medlem
Vem ska man vända sig till föra att få ut sina digitala bilder på papper? Hörde att Crimson var bra. Håller alla med? Finns det andra? Några lokala? (Göteborg)
Pris/Kvalitet?

Jag har testat Proprint, Fotolabo och nu sist Crimson.
Jag tycker att bildresultatet har varit mycket bra hos alla tre. Proprint är snabba och är bra att ha med att göra.
Fotolabo är inte så snabba, lite omständiga om det är något man måste ha åtgärdat utöver "det vanliga". Om man får skadade bilder tex.
Leveransen från Crimson var mycket snabb. Jag testade dem nu när jag skulle göra lite större kopior för första gången, pga priset och att jag hört mycket bra om dem. Jag tyckte att resultatet blev mycket bra. Tyvärr var bilderna skadade i postgången så jag ska få nya.
Skadade bilder har jag råkat ut för från alla tre ställena. I fallet Crimson var det levererat i ett ganska bastant rör som posten ändå lyckats mosa.

Det har inte varit några problem att få nya bilder. Från Proprint går det mycket snabbt och man behöver inte ladda upp bilderna igen då de behåller dem ett litet tag.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar