Annons

Framkalla digitala bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Olivia J

Ny medlem
Hej,
Jag ska framkalla ca 1500 semesterbilder! Har ni några tips på bra prisvärda ställe?! Vill ha hyfsade priser men såklart måste kvalitet vara riktigt bra! (ska framkalla 10x15).
Tacksam för tips!
 
Kan bara hålla med om crimson. Bra kvalitet till rimligt pris.

En sak bara: 1500 semesterbilder låter väldigt mycket. Om det inte rör sig om en jordenruntresa på flera månader eller liknande, så skulle jag om jag var i din situation först av allt sätta mig ner och välja ut enbart de allra bästa bilderna. Absolut inte fler än att de fyller ett helt album. Den största skillnaden mellan ett proffs och en amatör är att proffset bara visar sina bästa bilder.

Klart att man kan sålla bland papperskopiorna också, men det är mer ekonomiskt att göra det redan i datorn.
 
Jag rekommenderar t.ex VSFL som tills häromdagen tog 79 öre styck. Tyvärr gick väl det erbjudandet ut och det kostar för närvarande 99 öre. Siba anlitar dem.
 
VSFL har jag använt vid ett tillfälle, och det gör jag inte igen, vart inte alls nöjd.

Crimson är suveräna, bra kvalitet, bra priser och bra servis.
 
Det är faktiskt bilder från en jorden-runt resa som varade ett år.... kan inte sålla bort fler bilder nu! =)

Är det nån som har erfarenhet från PixDiscount, Korthuset eller Snapfish?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.