Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fraktkostnad från USA till Sverige
- Trådstartare rebpau
- Start datum
Photosession
Aktiv medlem
Kolla med det bolag som skall frakta datorn så får du exakt svar.
rebpau
Avslutat medlemskap
Tack för tipset om BHPhoto!
Självklart kan jag kolla med bolaget som fraktar men jag har inte köpt något än. Men undrar bara vad allt skulle gå på (på ett ungefär).
Men jag antar BHPhoto ger ett hum om vad det skulle kosta.
La i en bärbar dator på 12,1 som exempel (dock vägde den 3,3 lb men bör nog vara detsamma för 3,8 lb).
Duties & Tax : $217.44
Shipping: $80.95
Självklart kan jag kolla med bolaget som fraktar men jag har inte köpt något än. Men undrar bara vad allt skulle gå på (på ett ungefär).
La i en bärbar dator på 12,1 som exempel (dock vägde den 3,3 lb men bör nog vara detsamma för 3,8 lb).
Christer2
Aktiv medlem
Tack för tipset om BHPhoto!
Köpte för några veckor sedan (via Amazon USA) några behållare toner till kopieringsmaskin (går ej att hitta i Europa). Kartongen vägde drygt halvkilot och kostade strax under 5 dollar, skickades med USAs post (och skickades "slö-post", tog ca 10 dagar).