Sonysege
Aktiv medlem
Det finn ju en handfull medlemmar, PMD inkluderad, som älskar när trådar spårar ur och de är mästare på att styra tråden dithän. Att tråden blir nerlagd på grund av personliga påhopp, kränkande omdömen, lekmannamässiga diagnoser och allmänna oförskämdheter är inte ”härskarteknik”, det är sunt förnuft.Det återstår väl att se? Relevanta frågor till Hellesø kanske får relevanta svar. Eller så får de inga svar.
Jag tycker att det är riktigt dåligt (för att uttrycka mig vänligt) att kräva att tråden stoppas för att man inte tycker om vissa inlägg. Det rätta förfaringssättet är att anmäla för granskning de inlägg man tycker bryter mig Fotosidans regler. Det finns en särskild knapp för det vid varje inlägg.
Den som mot förmodan är så upprörd över tråden att den tycker att alla inlägg är förkastliga får helt enkelt anmäla alla inlägg. Att kräva trådens upphörande är dock helt undermålig debatteknik. Det är väl sånt som ibland kallas för "härskarteknik".
Jag förstår att PMD strider för trådens bevarande, det verkar vara hans största om inte enda fotointresse att debattera på FS. Åtminstone av hans profil att döma.//Biffen//