Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
FS Forum Frågor om nya forumet
- Trådstartare clindh
- Start datum
Michael Johansson
Aktiv medlem
Michael Johansson
Aktiv medlem
En sak till, det ser lite otydligt ut när en skärmdump från detta forum läggs in i ett inlägg. Det blir liksom vit bakgrund mot vit bakgrund och frågan uppstår var börjar och slutar skärmdumpen.
jonas18z
Avslutat medlemskap
I listan där man ser allanfprumskategorier så är det rörigt
Katoegorier och inlägg har nästan samma typ av font och storlek därför
Ser man inte skillnad på inlägg och kategorier.
Katoegorier och inlägg har nästan samma typ av font och storlek därför
Ser man inte skillnad på inlägg och kategorier.
PMD
Aktiv medlem
Jag kan rapportera att jag råkade ut för samma sak för en stund sen. Det var efter att ha öppnat en Fotosidansida (en forumsida) första gången idag. Datorn hade (liksom jag) sovit under natten, så webläsaren har inte varit nerstängd sen jag loggade in sist.När jag vill svara i en tråd måste jag klicka på en ruta för att logga in så här
Visa bilaga 149694
trots att jag redan är inloggad. För inloggad är jag väl om det ser ut så här överst till höger på sidorna:
Visa bilaga 149695
Något som är fel eller skall det vara så?
martinot
Aktiv medlem
Kan ni nu inte kopplanihop detta med nyhetskommentrarer
Håller med helt!
Forumen för nyheter suger sämre än sämst.
Ersätt med koppling till "XenForo" (eller vad ni nu kallar det) istället.
fotobollfoto
Aktiv medlem
I gamla forumet fanns ”sidnavigering” både överst och nederst, men nu bara nederst.
Förut när jag gick in i en tråd och ville till sista sidan var det två klick. Nu är det klick - rulla till slutet - och klick.
Är det någon finess jag inte hittat än, hur jag kommer till senaste olästa inlägg i en tråd?
Förut när jag gick in i en tråd och ville till sista sidan var det två klick. Nu är det klick - rulla till slutet - och klick.
Är det någon finess jag inte hittat än, hur jag kommer till senaste olästa inlägg i en tråd?
Michael Johansson
Aktiv medlem
Senaste olästa vet jag inte men senaste olästa, dvs sista inlägget i en tråd, kommer jag till genom att klicka på datum/tid för trådens sista inlägg
fotobollfoto
Aktiv medlem
Coolt, Tack!Senaste olästa vet jag inte men senaste olästa, dvs sista inlägget i en tråd, kommer jag till genom att klicka på datum/tid för trådens sista inlägg
ztenlund
Aktiv medlem
Förstnämnda visar alla trådar även om du har varit inne i dem, medan den senare visar de trådar du inte har besökt sedan senaste inlägg.
ztenlund
Aktiv medlem
Det är nog bara forummjukvarans standardbeteckning för vanliga medlemmar som har skrivit mer än x inlägg.Kanske finns beskrivet någonstans men hittar inte.
Vad är syftet med "Well-known member" som man ser under enskilda medlemmar?
Thommy
thommya
Aktiv medlem
Ja, förmodligen.Det är nog bara forummjukvarans standardbeteckning för vanliga medlemmar som har skrivit mer än x inlägg.
Undrar vad man kallas om man skrivit mindre än x inlägg?
Lesser known member?
Thommy
ztenlund
Aktiv medlem
Member, eventuellt finns även New member.Ja, förmodligen.
Undrar vad man kallas om man skrivit mindre än x inlägg?
Lesser known member?
Thommy