Annons

Fråga till er som handlat hos www.directshopper.de

Produkter
(logga in för att koppla)

Paul.r.Lindqvist

Aktiv medlem
1.
Ungefär hur lång tid tog det för directshopper att meddela att det fått pengarna till deras bank ?

2.

Vad för bud använder de ?

3.Ungefärlig leveranstid ?

Tack.

/P.L

En butik som inte besvärar sig med att svara på kundfrågor kommer troligtvis att ge dig större bekymmer vid returärenden och dyl.

Gör inte niten som många andra, välj en butik som klarar av att hanter dig som kund även efter attdu har betalat.

Jag har nu fått bekräftat att de fått min betalning. så ca:4-5 arbetsdagar tar det.

Visade sig också att de svarade inte på frågor på den email adressen jag skickat till. (mitt fel, är ingen fena på tyska :)

Enda anledningen jag inte beställer från scandinavian photo (där jag köper alla min foto prylar) är att det inte gick att få tag velocity 9 i sverige, då tura inte länge är agent för tamrac i sverige. Givetvis passade jag på att beställa lite filter och smått och gott när jag ändå beställde.

/P.L

-

Tjena kan bara säga att de är lite sega på att svara på e-post, men nog svarar de.

Vidare tyckte jag att leveransen var mycket snabb när de väl fått pengarna. Minns inte om det var DHL eller någon annan firma ?

/Johnny

Jag beställde ett objektiv av dom för några veckor sedan. Som du säger tog det 4-5 dagar innan jag fick bekräftelse av betalningen. Objektivet var inte i lager så det tog typ 10 dagar (efter de fått min betalning) innan de skickade det, men sen gick det ganska snabbt. De levererade med vanligt postpaket för mig.

Ingen raketfart men billigt blev det :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar