Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotta på bilmässa - tips

Produkter
(logga in för att koppla)
Tackade nej till en fribiljett till bilmässan idag, mässan är endast öppen för återförsäljare idag torsdag vilket betyder att det inte är någon trängsel och gott om utrymme för att fotografera!
Mvh//chasid

Om du vill kunna fota bilarna inomhus så rekommenderar jag att åka dit sista dagen.

Jag var där på måndagen ett år och det var nästan folktomt så man kunde ställa sig på lagom avstånd från montrarna och få bra bilder utan massa folk i vägen.

Fast om du vill fota bilarna och folklivet utanför så är ju Påskafton det ultimata då alla raggare samlas och cruisar runt i Jönköping

jag åker inte dit för att fotta bilar. utan för att jag är bilintreserad i första hand. men jag tar naturligt vis med mig kameran. de blir lördag för mig för de e mest ös då :D och de gillar kameran också

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar