Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

!Fotsugen Svampen 14/3

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Jobbar lördag så jag tar ledigt halva dagen imorgon Fredag!

Startar från Svampen stureplan KL 14:00 Och öppnar stenhårt med gatufoto mitt i smeten :)

Nån som kommer med?

//Marcus

0708777895

Gott Bernhard! Men det sa du sist också utan att vi såg röken av dig :)

Hoppas vi får lite blött väder vetja!

Bilagor

• 4340-med-hatten-på-sned-50k.jpg
    4340-med-hatten-på-sned-50k.jpg
    42.1 KB · Visningar: 480
Näe .. sist ni var ute så *önskade* jag bara att jag kunde komma ifrån .. eftersom ni skulle börja utanför mitt jobb. Men det var sega möten hela dagen .. men denna fredag är mötesfri!

Bra Lasse, ta med en liten lampa ifall det blir mörkt :)

Bilagor

• 4420-galleri-jp-50k.jpg
    4420-galleri-jp-50k.jpg
    48.8 KB · Visningar: 389
Det är allt lite synd om mig som jobbar i em/kväll och inte fotar. Men bara lite, i morgon åker jag till Italien - och kameran ska med såklart!

od_foto skrev:
Det är allt lite synd om mig som jobbar i em/kväll och inte fotar. Men bara lite, i morgon åker jag till Italien - och kameran ska med såklart!

Usch det låter läskigt, tänk på alla maffiosos, för att att inte nämna maten. Näe tacka vet jag svampar i mulet väder :)

nvrmnd skrev:
Själv jobbar jag 9 -> 18 så för mig är det omöjligt :(

Omöjligt låter så drastiskt och verkligen svårt, men omöjligt? Det är väl bara att hitta på en trovärdig storry, ursäkta sig, suga tag i kameran och ge sig ut, hur svårt kan det bli ;)

Gott! Men gott om bra fotoljus är det ont om.

Här ser vi att det förpliktar med stövlar :)

Bilagor

• 4386-stövlar-i-pöl-50k.jpg
    4386-stövlar-i-pöl-50k.jpg
    49.7 KB · Visningar: 293
Den här fick jag med mig på vägen tillbaka. Alla kan inte ha bra dagar!

Bilagor

• img_4309.jpg
    img_4309.jpg
    49.2 KB · Visningar: 230
Japp, Tack för idag. Kallt och jävligt men trevligt som sagt och mycket god mat avslutningvis :)

Bilagor

• 4548-inplastat-50k.jpg
    4548-inplastat-50k.jpg
    49 KB · Visningar: 215
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar