Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

500 mg av favorittabletten och sen ut

Produkter
(logga in för att koppla)
Jimmy leker klädeskatalogsmodell á 80-talet :D

Bilagor

• fs_dsc2966.jpg
    fs_dsc2966.jpg
    50.2 KB · Visningar: 233
nvrmnd skrev:
Jimmy leker klädeskatalogsmodell á 80-talet :D
- Snyggt, Andreas! Apropå bilder på dagens deltagare: Ulf var ju med för första gången idag. Så här ser han ut:

Bilagor

• imgp13117.jpg
    imgp13117.jpg
    53.2 KB · Visningar: 201
jido skrev:
- Snyggt, Andreas! Apropå bilder på dagens deltagare: Ulf var ju med för första gången idag. Så här ser han ut:

Tack för idag, det var trevligt. Tyvärr fattar jag inte hur man får med bilder i tråden, den försvinner ju när man förhandsgranskar?

unol skrev:
Tack för idag, det var trevligt. Tyvärr fattar jag inte hur man får med bilder i tråden, den försvinner ju när man förhandsgranskar?
- ja, den visas inte i förhandsgranskningsläget. Av någon anledning är det bara texten du anses behöva förhandsgranska.

Kör på så får vi se hur det blir! ;)

... och tack själv! Alltid kul med nya bekantskaper.

jido skrev:
- ja, den visas inte i förhandsgranskningsläget. Av någon anledning är det bara texten du anses behöva förhandsgranska.

Kör på så får vi se hur det blir! ;)

... och tack själv! Alltid kul med nya bekantskaper.

Ok, ska se om jag får till det senare. Måste knyta mig nu.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto