Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

*** Fotosugen Lör 1/3 ***

Produkter
(logga in för att koppla)
Verkar kul miljöer!

Kan jag komma loss så kommer jag, ev ansluter jag på ön istället men då ringer jag och kollar vart ni är.

Syns jag inte till, eller hörs av så har jag inte kunnat komma loss.
 
Ledsen måste tyvärr avbryta pga av jobb både lör-sön. En av anledingarna till att jag inte vill dra igång trådar långt i förväg.

Nåväl, Hoppas att ni får trevligt utan mig :)

//Marcus
 
Vad trist, men det är ju sånt som händer.

Fortfarande samma tid å plats ??
Jag kan inte utlova att jag hittar ut dit där mackan nog hadde tänkt att fota i morgon...

Någon annan som tar på sig det? HeHe
 
Jag är imponerad av framförhållningen men tyvärr har jag planerat annat på lördag. Såg att det sprack för dig med. Jag hakar gärna på för ett nytt besök i den nedlaggda industrilokalen under våren.

//Kjell
 
Jag lägger fram mitt mobilnr: 0705 293626.
Jag kommer vara i närheten av västermalmsgallerian mellan 12->12:30
 
Vädret gör att jag ställer in idag. Hänger gärna med någon annan gång under mera gynnsamma förutsättningar.
 
Uppe hos mig är det inte så farligt väder, så jag tar mig ner och ser om jag hittar någon som vill gå en sväng ändå!

Och lite luftfuktighet har ju ingen dött av, kanske blir bättre bilder rent av?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.