Annons

Fotoutställning/ Fotokompis Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)

moramorot

Ny medlem
Hej!
Någon mer än jag som är sugen på att gå på fotoutställning eller sticka ut och fotografera nu när solen kommit fram? Hade gärna gjort båda delar men tycker det är tråkigt dels att gå själv eller dra med någon som inte är intresserad.
Så om någon är sugen så hör av er :)
 
Hej!
Någon mer än jag som är sugen på att gå på fotoutställning eller sticka ut och fotografera nu när solen kommit fram? Hade gärna gjort båda delar men tycker det är tråkigt dels att gå själv eller dra med någon som inte är intresserad.
Så om någon är sugen så hör av er :)

Hade säkert varit riktigt roligt om det inte vore för att jag och min kamera e bortlovade på annat håll idag :( Lite hundfotografering har jag lovat ska bli av idag och sen blir det den där jädrans påskmiddagen ;) Kameran lär gå varm, men som sagt kan jag tyvärr inte haka på idag :(
Men hoppas någon annan fotointresserad kan hänga med dig och att ni får det trevligt =)

Ha det bra i solvärmen!! =)))
 
Hade säkert varit riktigt roligt om det inte vore för att jag och min kamera e bortlovade på annat håll idag :( Lite hundfotografering har jag lovat ska bli av idag och sen blir det den där jädrans påskmiddagen ;) Kameran lär gå varm, men som sagt kan jag tyvärr inte haka på idag :(
Men hoppas någon annan fotointresserad kan hänga med dig och att ni får det trevligt =)

Ha det bra i solvärmen!! =)))

Är själv också upptagen just idag men jag menade allmänt typ vilken dag som helst när folk kan och har lust :)
 
Du kanske kan hänga med mig och Rei ut på måndag? Vi kommer röra oss runt Limhamn, däremot är inget bestämt ännu. :p Men känner du dig sugen och vill med så hör av dig. :)
 
Hej!
Någon mer än jag som är sugen på att gå på fotoutställning eller sticka ut och fotografera nu när solen kommit fram? Hade gärna gjort båda delar men tycker det är tråkigt dels att gå själv eller dra med någon som inte är intresserad.
Så om någon är sugen så hör av er :)

Låter kul hänger gärna me ut o fotar också bor i limhamn vi kan höras mvh johan
 
Är själv också upptagen just idag men jag menade allmänt typ vilken dag som helst när folk kan och har lust :)

Okej då förstår jag :) Tänkte mest att du va riktigt fotosugen och då brukar det inte spela nån roll vilken dag på året det e =)
Ska iaf ge mej ut på stan senare idag söndag, mest för att försöka komma igång med gatufotografering, men e öppen för förslag om något roligt dyker upp.
35an och 85an tänkte jag utmana mig själv med, både hyperfocal och kort skärpedjup med ND16 filter på nosen i klassiskt högkontrastig Sv/vit.
Har du tid o lust e du välkommen att hänga med. Har inte bestämt mej än vart i stan men det lär bli centralt med mkt folk.
Kollar av fotosidan vid 12-tiden för det blir inte tidigare än så med tanken på vad klockan e nu =)

// Magnus
 
Synd att jag missa både Johan och Magnus fotorundor. Ni får gärna höra av er om de blir snart igen så hänger jag gärna på :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.