ANNONS
Annons

Fototräff i Växjö?

Produkter
(logga in för att koppla)

D Gulliksson

Aktiv medlem
Hejsan

Undrar om det finns några fotointresserade från Växjö som skulle vilja träffas å snacka lite foto och kanske göra stan osäker med våra kameror? :)

Bekanntskapskretsen är ju nämligen inte så rik på fotointresserade..

Låter skoj.
Hoppas man kan och förslag är att diskussionen sker över en öl eller två. Annan dryck skulle funka det med.

Let me know när det ska ske.
/M

Kom igen nu, måste ju finnas fler fotointresserade från Växjö!..
Gör man sökning i medlemsregistret så blir det ju många träffar ju =)

Jag är ju varken gatu- eller sällskapsfotograf, men öl har jag ju viss erfarenhet av. Kanske någon lokalguide som kan alla smultronställen som vi nyinflyttade inte hittar..? (Båpde öl och foto-smultronställen!) ;-)

/Pontus

Hej!
Jag är rätt ny både i Växjö och fotograferingens värld... Så jag är gärna med på en träff! Är det nått bestämt eller?

Jag har inte så mycket kamera utrustning att skryta med, men är gärna med för att lära mig mer och prata om fotografering (och en god öl efter ett sådan träff skulle ju aldrig vara fel).

Jag har en analog Minolta 7000 systemkamera och en Sony P72 kompakt digitalkamera.
Strosar runt lite efter en digital systemkamera, men tar lite tid att spara ihop till den. :)

Ja, jag är mer intreserad av nån form av 'gatufoto' istället för studio. I alla fall för tillfället.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar