Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fototräff I Hälsingland!
- Trådstartare MrT
- Start datum
MrT
Aktiv medlem
ahh! kul att hitta någon som är på, hjälp till om du känner fotointresserade som är sugen på att haka på. Vi vet inte riktigt när/var/hur än så länge, vi ska träffas i "ledningsgruppen" nu den 22 dec och planera lite. Det bästa är om du sätter en bevakning på detta forum så får du ett mail när vi skriver vad som händer! Tack för ditt intresse!
Thomas Larsson
Thomas Larsson
-Catherine-
Aktiv medlem
Jag kan nog hänga på också, beroende på var i Hälsingland ni tänkte stråla samman.
Bor iGnarp själv, men tio mil hit eller dit kan jag väl flytta på mig
/Catherine
Bor iGnarp själv, men tio mil hit eller dit kan jag väl flytta på mig
/Catherine
-Catherine-
Aktiv medlem
Tack Thomas!
Ser fram emot en träff..
/Catherine
Ser fram emot en träff..
/Catherine
Herman Claesson
Medlem
Är kanske intresserad. Bor själv i Söderhamn. Gillar bilder naturligtvis och tillverkar fr a svartvita analoga sådana. Tänker ni er någon inriktning? Bilddiskussioner? Bilda förening? Annat?
skarpedjup
Aktiv medlem
Är absolut intresserad med. Har långt jullov nu med dessutom.
Marcus Häggström
Aktiv medlem
När? var? hur?
Mageli
Medlem
Hej,
Bra med förnyelse och nya initiativ! Det är aldrig fel! Har varit med i fotoklubbssammanhang sedan 1958 (nästan hela tiden), det har lett till oändligt många intressanta o lärorika upplevelser och bekantskaper... Att träffa likasinnade är utvecklande på alla sätt. Väntar med spänning på kommande info!
/StureC
Bra med förnyelse och nya initiativ! Det är aldrig fel! Har varit med i fotoklubbssammanhang sedan 1958 (nästan hela tiden), det har lett till oändligt många intressanta o lärorika upplevelser och bekantskaper... Att träffa likasinnade är utvecklande på alla sätt. Väntar med spänning på kommande info!
/StureC
MrT
Aktiv medlem
Lägesrapport om fototräffen!
Jag och Johanna skulle träffas den 22 dec och börja planera men jag var så sjuk att jag hade 39 graders feber och rännsk*ta på julaftonen... Kul! Så vi har flyttat fram planeringsmötet till runt den 13 Jan istället. Är det någon som har idéer posta dom här så skriver jag ut dem och tar med dom i disskutionen om hur vi ska göra träffen!
En god fortsättning!
Thomas Larsson!
Jag och Johanna skulle träffas den 22 dec och börja planera men jag var så sjuk att jag hade 39 graders feber och rännsk*ta på julaftonen... Kul! Så vi har flyttat fram planeringsmötet till runt den 13 Jan istället. Är det någon som har idéer posta dom här så skriver jag ut dem och tar med dom i disskutionen om hur vi ska göra träffen!
En god fortsättning!
Thomas Larsson!