ANNONS
Annons

Fototävlingssugen

Produkter
(logga in för att koppla)

redrosie

Aktiv medlem
Är det inte dax för en liten vårtävling snart???
Det behöver väl inte vara dyra vinster. Jag tycker det räcker med äran :eek:)
Det roliga är ju att leta motiv.

Glad Påsk!! // Carola

:D:O:V:E: skrev:
Det får väl bli du och jag som tävlar Carola! :D
Jag hänger på, hur det nu ska arrangeras?

Man kan fotografera besvikna påskkärringar som _inte_ får ngt godis...
Äh, det var bara ett skämt, klart dom ska få snask.

Men som sagt, jag är också med.

Jag är ganska med jag med. ;)
Kanske motivet kan bestämmas på förhand. Vad sägs om bästa bilden på ett påskägg? Men hur kan tävlingen arrangeras...det behöver ju inte vara så allvarligt med priser.

Tyckte väl att det vore konstigt om bara jag var sugen :eek:)
Påsk är väl lite väl tight med tid ...kanske "Vårkänslor" vore nåt??

Hade väl hoppats att den skulle kunna ordnas av fotosidan på samma sätt som tidigare tävlingar men skulle kanske skrivit under en annan rubrik då...Har ingen aning hur man skulle göra annars..tyvärr :eek:/

Ja en liten fototävling vore skoj! Det har varit uppe på tapeten för några veckor sedan i en annan tråd, men jag har inte hört något mer...

/Chrille

Klart vi kan ha en tävling!

Vi har kört "Vårtecken" en gång förut, skall vi köra "Vårkänslor" då eller pröva något lite mer smalare tema som kanske ger en mer utmaning?

Jag är gärna öppen för lite mer utmaning :) Har dock inget förslag på vad =)

Mvh
Chrille

Tävling intressant. Jag skall försöka vara med på detta. Satt och funderade på ett smalt tema, men kunde inte komma på något.

Det som dök upp i huvudet, var lite bredare i stället. "Ankomst".

"Ägg"
"Hönan och ägget"
"Gult"
"Min" (till skillnad från "Vår" :)

Tänke mig iallafall något där man inte får de vanliga vårbilderna på nyutsprungna blommor etc, känns som vi sett ett gäng sådana i "Nya bilder" redan :)

Ägg vet vi väl alla en som gillar...
Ulf Sjöstedt har med ett antal bilder i Fotoskolan - bild boken.

Jag kan tänka mig vara med och tävla. Tycker det ska vara ett lite smalare tema så man ser hur folk tolkar saker olika.

Ja vi kör på "Ägg" då?

Hur lång tid skall tävlingen pågå? Hur mycket tid behöver "filmisarna" på sig att framkalla/scanna sitt bidrag?

Om den pågår månaden ut så bör det finnas sådan tid att ingen behöver känna sig stressad? Är det för långt?

Månaden ut tycker jag inte alls känns för långt. Våren är en hektisk period för många så tid får man aldrig nog av.

ÄNTLIGEN...!

Vad kul..!! Har som väntat efter en liten tävlig ett tag nu. Man får dock lite prestationsångest när man ser vilka som tänkt ställa upp ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar