Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotostudio i Göteborg!!
- Trådstartare Micasp
- Start datum
LasseL
Aktiv medlem
Goatboy skrev:
Blir vi fler än oss?
Peter G
Viktor H
Jag hakar mer än gärna på...
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Kan inte på söndag, har träning då.
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Det skulle jag väl kunna göra, för er skull. ;P Får se, vet antagligen imorrn om jag kan komma eller ej.
xantangummi
Aktiv medlem
konceptet var att alla skulle lägga ett par hundra(lika mycket eller bara lite mer än vad andra hyrstudios tar för en halvdag) i månaden och få boka hur mycket de vill inom rimliga gränser.
Men ja, självklar kan du vara med fast du bara vill köra en gång i månaden.
Men ja, självklar kan du vara med fast du bara vill köra en gång i månaden.
xantangummi
Aktiv medlem
Jag kommer att vara på kafe vallgatan lite innan 18 har en kamera på bordet(eller i handen).
Alexander_222
Aktiv medlem
Jobbade...
Kom ni fram till något?
Kom ni fram till något?
xantangummi
Aktiv medlem
Allt som diskuterades och planer på framtiden går att läsa här.
http://studiokooperativet.blogg.se/021006074732_mtesanteckningar_20061001.html
Alexander_222
Aktiv medlem
xantangummi skrev:
Allt som diskuterades och planer på framtiden går att läsa här.
Duktigt!
Återigen kommer kostnaden vara den begränsande faktorn för mig, men om det inte är hysteriska summor vi pratar om ska det inte vara något problem. Ny träff med bättre uppslutning? =)
Hur beslutas vem/vad och hur mycket studioutrustning ska kosta, hur länge "måste" man vara delaktig, osv.?
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Bra jobbat.
Känner att jag är redo att satsa på det här, och skall göra mitt bästa för att komma på nästa möte.
Kanske skall vi kombinera det med en gatufotosession inne i centrum nästa helg (den 14:e)? Någon som är på?
Känner att jag är redo att satsa på det här, och skall göra mitt bästa för att komma på nästa möte.
Kanske skall vi kombinera det med en gatufotosession inne i centrum nästa helg (den 14:e)? Någon som är på?
Goatboy
Aktiv medlem
Lite av det som jag o Viktor spånade fram i söndags:
Tanken är att alla som är med pytsar in lika mycket i månaden och alla har samma tillgång till studion. En fast månadskostnad för att täcka lokal, driftkostnad (el, försäkring och liknande) samt fondering för inköp av utrustning och inventarier.
För att få det här att funka får vi organisera oss som en förening med en förtroendevald styrelse som har koll på det ekonomiska.
Att försöka få en lokal som ligger nåbart även för oss utan bil är högt prioriterat.
Dom som är intresserade kan väl skicka mig ett meddelande så sätter jag upp er på en maillista.
Det vore kanske även bra att kunna hyra ut studion på timbasis för att dra in extra pengar till föreningen för återinvestering i utrustning.
Tanken är att alla som är med pytsar in lika mycket i månaden och alla har samma tillgång till studion. En fast månadskostnad för att täcka lokal, driftkostnad (el, försäkring och liknande) samt fondering för inköp av utrustning och inventarier.
För att få det här att funka får vi organisera oss som en förening med en förtroendevald styrelse som har koll på det ekonomiska.
Att försöka få en lokal som ligger nåbart även för oss utan bil är högt prioriterat.
Dom som är intresserade kan väl skicka mig ett meddelande så sätter jag upp er på en maillista.
Det vore kanske även bra att kunna hyra ut studion på timbasis för att dra in extra pengar till föreningen för återinvestering i utrustning.
Senast ändrad: