ANNONS
Annons

Fotostudio i Göteborg!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Då var vi två.

Jag dyker upp vid 18-snåret och tar med mig en kamera och lägger på bordet.

Hoppas vi blir fler för jag är satans så sugen på det här. :)

Senast ändrad:
Här har ni en sugen kille till. Men jag e bara happy amatör så jag kan bara lova typ en bokning i månaden eller nåt liknande. Räcker det för att vara med?

Ett önskemål från mig är att det bör vara rätt högt till tak ;-)

konceptet var att alla skulle lägga ett par hundra(lika mycket eller bara lite mer än vad andra hyrstudios tar för en halvdag) i månaden och få boka hur mycket de vill inom rimliga gränser.

Men ja, självklar kan du vara med fast du bara vill köra en gång i månaden.

xantangummi skrev:
Allt som diskuterades och planer på framtiden går att läsa här.

http://studiokooperativet.blogg.se/021006074732_mtesanteckningar_20061001.html

Duktigt! ;)

Återigen kommer kostnaden vara den begränsande faktorn för mig, men om det inte är hysteriska summor vi pratar om ska det inte vara något problem. Ny träff med bättre uppslutning? =)

Hur beslutas vem/vad och hur mycket studioutrustning ska kosta, hur länge "måste" man vara delaktig, osv.?

Bra jobbat.

Känner att jag är redo att satsa på det här, och skall göra mitt bästa för att komma på nästa möte.

Kanske skall vi kombinera det med en gatufotosession inne i centrum nästa helg (den 14:e)? Någon som är på?

Låter som en bra idé.

Drar du i det hela? Så kommer jag med kameran i högsta hugg. :)

Då kan vi också diskutera budgetar, lokalvarianter osv.

/Peter

Helt seriöst, jag bara flummar in här ibland, men jag är uppriktigt seriös med att vara med i kollektivet.

Jag skulle ev. vara intresserad beroende pa kostnad & var lokalen ligger. Har ingen bil och ar ganska beroende av bra kollektivtrafik. Sedan skulle jag kanske inte heller boka sa ofta, men vore bra att ha nagonstans om man behover/vill. :)

Lite av det som jag o Viktor spånade fram i söndags:

Tanken är att alla som är med pytsar in lika mycket i månaden och alla har samma tillgång till studion. En fast månadskostnad för att täcka lokal, driftkostnad (el, försäkring och liknande) samt fondering för inköp av utrustning och inventarier.

För att få det här att funka får vi organisera oss som en förening med en förtroendevald styrelse som har koll på det ekonomiska.

Att försöka få en lokal som ligger nåbart även för oss utan bil är högt prioriterat.

Dom som är intresserade kan väl skicka mig ett meddelande så sätter jag upp er på en maillista.

Det vore kanske även bra att kunna hyra ut studion på timbasis för att dra in extra pengar till föreningen för återinvestering i utrustning.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar