ANNONS
Annons

Fotostudio i Göteborg!!

Produkter
(logga in för att koppla)
LasseL skrev:
Jag är helt seriös med att hyra in mig, kontinuerligt dessutom. Det skulle passa mig perfekt om studion låg nånstans i området kring redbergsplatsen/olskroksområdet.

Det området passar också mig bättre. Eller varför inte Gamlestaden? Gamlestadens Fabriker?

finns en del lämpliga i krokslätts fabriker oxå. högt i tak mm... fast vet inte något om pris eller tillgänlighet..

Jag har en vän som jobbar på ett av kommunens fastighetsbolag. Han kan kanske hjälpa till med att hitta något lämpligt till oss.

Men först bör vi speca hur stort vi behöver, vilka pengar vi har att röra oss med och liknande - innan vi börjar tänka på i vilka områden vi vill vara.

Senast ändrad:
Ursäkta att ja inte hunnit me å svara än.. men nu så!

Ok!!
Vad säger ni om att vi träffas och försöker komma fram till hur vi ska gå vidare!
Har fått flera mail om att vi borde träffas å gemensamt sätta upp mål! villket jag tycker låter väldigt bra!
Då kommer vi till problemet.. när å vart!
Vi vet ju alla hur svårt de kan vara å hitta tider som passar alla...

Men några som har några förslag??

Av dom mail jag fått så måste jag säga att de är konstigt om de inte blir något av det här.. många bra ider har dykt upp! så nu tar vi tag i de här å fortsätter utveckla de..

//Micke

Kan vara lite tight i och med att det är fredag idag.

Jag kan iofs. Är bokad lördag eftermiddag, men det är nog allt.

Om det blir lokal i områdena runt Olskroken/Redbergsplatsen/Gamlestaden så är jag också intresserad. Kan dock inte vara med och diskutera i morgon.

Om någon som kan stan bättre än mig kan bestämma lämplig plats å tid å så! så är jag där!

//Micke (Stockholmaren som inte kan stan än ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar