Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotostockholm 5 januari 2007

Produkter
(logga in för att koppla)
Nästa fredag!

Hej go vänner!

Jag har fått ett migränanfall som heter duga varför jag tänkte skjuta på exkursionen till nästa fredag. Samma tid och samma plats, dvs Kölnagatan 26, vid färjan, hamnen, Södra Hammarbyhamn.

Hoppas ni kan komma då istället!


Ha en fin trettondagshelg, själv ska jag hem och lägga mig.

mvh,
Emma
 
Jag dyker också upp vid kajen vid 17.30 trots att Emma nu inte kan komma.

Emma: Hade du någon speciell plan för "fotoexkursionen", eller var planen att ta ett varv runt området och fota det som dyker upp?

/Mikael
 
Attans, Emma!

Jag hoppas det inte räknas som fusk att dyka upp ändå. Både jag och mina batterier är laddade, så jag gör som Oskar och Mikael.

Krya på dig
Jimmy
 
Kör på ni! :)
Jag hade allockerat några av de olika arkitekterna och de mest fotograferade byggnaderna och miljöerna, men det får jag ta nästa vecka istället som sagt.

Glöm inte att lägga in era bilder efter turen så man får beskåda!

hälsn.
Emma
 
Då hoppar jag över, är precis klar med kartongerna för i dag (packat böcker, gahhh, varför har man så många?), men det känns väldigt stressigt att fara iväg.

Tyärr kan jag inte heller nästa fredag, för då har jag tillträde på mitt nya hem, så då börjar själva flytten.

Ha det så kul på båda utflykterna och posta mycket bilder, så får jag se vad jag missat...

Krya på dig Emma!
 
Jag hade en känsla av att det borde varit fler än vi fyra som dök upp. Men vi såg inga fler och höll oss i närheten av färjan ett tag för att se om fler dök upp.
 

Bilagor

  • rainbow.jpg
    rainbow.jpg
    20.6 KB · Visningar: 172
Lite nervöst först; är det kringflytande frigolitblock eller är det stabila betongblock som håller att gå på?
 

Bilagor

  • steps.jpg
    steps.jpg
    14.8 KB · Visningar: 197
Här kommer väl lite mer vatten reflektioner, fast nu syns lite stad igen.
 

Bilagor

  • dsc_1796.jpg
    dsc_1796.jpg
    30.7 KB · Visningar: 185
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.