Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoskolan i Göteborgm någon?

Produkter
(logga in för att koppla)

handbolls_gurun

Avslutat medlemskap
Hej.

Då var dert snart dax att skicka in personliga brev, arbetsprover mm.

Någon mer än jag som planerar att söka?
Roligt och samla ihop folk här om det går...!

MVH // J
 
Kanske... Jag tror inte jag kommer in även om jag söker.
Jag skall se om jag hinner knåpa ihop en ansökan.
 
Menar du Studiums KYutbildning på Lindholmen?
Isf så har min flickvän sökt in dit till vårterminen.
 
Jag ska söka tänkte jag :)

De kort jag ska skicka med ansökan kom på posten idag, och nu sitter jag och filar på brevet. Men jag vet inte hur stora mina chanser är då jag inte har så mycket erfarenhet (bara lite frilans för en tidning i närheten).

/Seb
 
Två till i alla fall=) Inga fler som tänker söka.

Själv blev det utskrifter hemma. Fotoskrivare visserligen, men färgerna blir itne klockrena. Hoppas inte de lägger för stor vikt vid det utan mer tittar på komposition och tanke.

We will see...
 
Sådär...då var mina bilder och ansökan inskickad. Någon som vet när man får reda på om man kommit in eller inte?

Inga nytillkommna aspiranter?
 
I Slutet av December får du reda på om du har blivit antagen eller inte.
Antar att det är intervjuer och sånt innan.
 
Snackade med någon på skolan för någon dag sedan och de sa att man troigtvis skulle få brev denne vecka om man blir kallad till intervju. Frågade inte om man fick ett brev i vilket fall så nu undrar jag om någon av er andra har fått nått? Jag har inte det i alla fall.

Lycka till...!
 
Jag fick brev idag om att jag är kallad till intervju.. Dock så var brevet skrivet igår så för dem som bor längre bort kanske det kommer på måndag. Någon som vet hur många som blir kallade till intervju förresten?
 
Hej=) Skoj med ännu en som söker..!

Ahh hoppas du har rätt med brevet..håller tummarna!

Det är ca 150 stycken som har sökt, 45 kommer på intervju och det finns ju 22 platser. Dock skulle kasnke någon extra bli antagen, men det är inte säkert..!

Vilket datum var intervjun???


Inga fler som sökt?
 
Jaha, En viss Anna hade också fått sitt brev och hon bor i Lund. Så nog borde jag fått mitt om man nu skulle vara ämnad att komma på intervju. Antar att mina bilder inte dög helt enkelt...! Får hoppas på ett mirakel så som hände Fröker Silversaga när hon sökte KY i Gamleby!

Håll tummarna=)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.