Annons

Fotoskolan i Göteborgm någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
Fantastiska bilder Jens, alla så bra och med så stor variation. Kommer du inte in på skolan med dom blir jag förvånad.
I vilket fall som helst så gratulerar jag till bra bilder.
 
Tack så jätte mycket för de orden..värmer i tider som dessa. Kanske har posten i falkenberg vart seg..som vanligt..får hoppas på det=)

Återigen..TACK!!!!!
 
Om du nu inte får komma på intervju så kan det ju ha mycket med detta att göra:

Själv blev det utskrifter hemma. Fotoskrivare visserligen, men färgerna blir itne klockrena. Hoppas inte de lägger för stor vikt vid det utan mer tittar på komposition och tanke.

Varför skickade du inte bara in bilderna för utskrift hos crimson? Tar en dag och är billigt.
 
ahh såååå dåliga blir inte färgerna. Bilderna var ju bra utskrifter, äveno m inte färgerna stämde helt. Annars hade jag inte skickat in dem....!

Så Crimson tar bara en dag??? Själv brukar jag använda colormailer..de tar typ 10 arbetsdar..segt, men det blir bra, för priset man betalar.


Hur gick det för din flicka? Fick hon komma på intervju?
 
Jag har beställt från crimson kl 10 en måndag, och fick det dagen efter.

Ja, hon ska på intervju.
 
Hur gick det nu då Jens, låg det någon lapp i lådan?

Har inte några av mina 7 bilder uppe på internet tyvärr och har inte möjlighet att lägga upp dem just nu.
Och ja, om jag nu skulle komma in så skulle jag flytta till göteborg. Så otroligt trött på att åka buss..

Själv är jag nu mest nervös inför provet. Någon som sökt till skolor innan och vet om de går mycket på förkunskaper? Rättare sagt, någon som fått uruselt på provet och ändå kommit in? ;)
 
Linnéa, ang. flytta till gbg. Kom ihåg att du inte är berättigad studentlägenhet om du kommer in, eftersom skolan inte är kåransluten.
 
Hej.

Calle: Man är väll visst CSN berättigad?

Linnea: Tyvär så kom det inget brev till mig. Mailade och frågade och tydligen hade jag inte gått vidare till intervju...jaja, life goes on. Lycka till dig Linnea..!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.