Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosidan och firefox

Produkter
(logga in för att koppla)

JKE

Aktiv medlem
Hej!

Vad jag hittade har följande inte påpekats förut:

I huvudmenyn ovan finns inte "Produkter". Inte heller funkar "drop down"-funktionen i menyerna.

Klickar man på "Länkar" kommer man till "Produkter". Klickar man på "Din sida" kommer man till "Länkar". Klickar man på den vänstra "Fotosidan" kommer man till "Din sida". Klickar man på den högra "Fotosidan" däremot kommer man faktiskt till "Fotosidan".

Jag har nyligen börjat använda Mozilla Firefox så jag vet inte hur kompatibel FS har varit med Firefox förut men det skulle vara trevligt om den kunde bli det.


Med vänlig hälsning,

Jonas
 
Firefox fungerar bra för mig. Nu kör jag 1.5 beta, men jag hade inte några problem med de äldre versionerna heller. Jag kör Windows XP.
 
Jag har inte blivit klokare.. men efter att ha råkat ladda om sidan (F5) fick jag två "Din sida". Provade att trycka F5 igen och nu ser det bra ut.

Att "drop down"-meyerna inte ville droppa ner berodde på att jag hade stängt av java scripten för fs, men det andra...

Jag bifogar en bild för att visa att jag inte inbillade mig.. Men nu verkar det fungera.

Använder WinXP.
 

Bilagor

  • fs.jpg
    fs.jpg
    6.8 KB · Visningar: 133
Jag kör Firefox 1.0.7 fn, har aldrig sett något liknande. Testa att tömma din cache, kan vara den som fått spatt.
 
Det kanske var något sånt för utan att jag har ändrat på något har det börjat fungera alldeles utmärkt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.