evalisen
Aktiv medlem
hansen2 skrev:
Kontentan av detta blir då att nybörjarpoolen också försvinner och de får skriva att de vill ha mjukiskritik.
/Johan
Precis, de är väl mycke bättre då!
Fast jag tycker ditt ordval är lite fånigt, men men.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hansen2 skrev:
Kontentan av detta blir då att nybörjarpoolen också försvinner och de får skriva att de vill ha mjukiskritik.
/Johan
clindh skrev:
Nej inte alls. De forumen är skapad efter förslag från medlemmer, bla Janne Arleklint. Hur mycket teknokrat de är skall jag inte svara på.
clindh skrev:
Så, ge dem då den kritik de har begärt - på det sätt de har begärt den.
urbano skrev:
Jo så här är det.
Det finns ingen som helst poäng i att
dela upp fotosidans medlemmar i
nybörjare, mellanduktiga och jätteduktiga ....
lottawe skrev:
Det funkar inte så..
Dels tror (observera tror) jag att de allra flesta vill ha en blandning av olika åsikter. Gott och ont.. Jag vill det iaf och önskar inte endast "hård kritik" men väl rättvis och uppriktig. Gärna några ord om vad som gillas/känns inte gillas/känns.
Hur många ggr jag frågat saker under bilder och fått mängder av kommentarer (eller ord) utan att någon tycker till om funderingen jag upplevt vet jag inte. Mer än en iaf. Och då snaclkar vi om många tittar och många "Fin bild-kommentarer"
Rsten är bättre att ta ed admin som ev. namnbyten och sånt. Jag har inget att säga eller säga emot om det och tappade ändå humöret av alla utrop(stecken.)
Nej du skall inte skriva "kass bild", det vet du säkert. Förhoppninsvis finns det medlemmar som är tillräckligt duktiga för att kunna förklara med ord varför en bild är "kass" och få även den "mycket erfane" fotografen att förstå varför andra inte ser det man själv ser som bra i en bild. Annars vet jag inte vad vi skall ha bildkritik till.urbano skrev:
Ska jag skriva "kass bild" bara, för VEM tror du har orken att sitta och specialstudera VAD som är kasst med en bild?
Finns det sådana människor?
/Ulf
Tack Men vi snackar inte en bild utan "mer än 1 iaf" (Sen har jag inga perfekta bilder.)evalisen skrev:
Men Lotta, om kommentarerna såg ut så till din bild. Så fanns de väl inga brister att snacka om.
Du får väl vara glad att nästan alla bara gillade din bild, du hade ju lyckats.
Ibland finns de ju inget att påpeka på. )
Kan ju också tänka mej att om de va den bilden som du lade upp häromdagen så är den ju felfri enligt mej. Så vad ska man gnälla på? ;o)
Malin B skrev:
Intressepoolerna torde, eller borde i alla fall, göra mer för kommenterandet i ett längre perspektiv.
De innebär ju ytterligare en uppdelning av bilder på typ och kategorier, trodde det var sånt du motsatte dig.urbano skrev:
Jo, du har säkert rätt i det.
clindh skrev:
De innebär ju ytterligare en uppdelning av bilder på typ och kategorier, trodde det var sånt du motsatte dig.
archangel skrev:
Kan inte annat än hålla med, senaste indelningen av poolerna fick verkligen mig att bestämma mig för att inga fler bilder kommer upp från mig.
Satsa på det med intresseavdelningar.