Fotosidan redaktion 2
Aktiv medlem
Jag vet inte om jag är ensam om att kännas såhär, men jag tycker Fotosidan har förändrats till det sämre. Ingen kritik mot crew nu, ni gör ett kanonjobb och jag respekterar er. Men - bildkvalitetén är sämre än någonsin och känslan av en "klubb för inbördes beundran" har kommit fram mer och mer. Dagens bildkommentarer liknar mer shyssta ryggdunk än något annat, för att inte prata om dem som borde höra hemma på Lunarstorm:
"Jag hade hellre sett din läckra stjärt utan sladdarna! Skulle gärna se mer av dina vackra mjuka former, Helst inte så hårt beskuret. De vita stringtrosorna gör att du ser otroligt solbränd ut. Hade kännts mer konstnärligt om du tog en bild utan trosor"
"Ja dig vill jag se mer naket av"
Det är inte svårt att hitta exempel som dessa nu för tiden. Det var inte så många år sedan det fanns massor av duktiga fotografer på FS, idag verkar de flesta vara borta. Man kan ju fråga sig varför?
Tyck nu inte att jag är en surkärring (eller tyck det då för tusan...)
//Jessica
"Jag hade hellre sett din läckra stjärt utan sladdarna! Skulle gärna se mer av dina vackra mjuka former, Helst inte så hårt beskuret. De vita stringtrosorna gör att du ser otroligt solbränd ut. Hade kännts mer konstnärligt om du tog en bild utan trosor"
"Ja dig vill jag se mer naket av"
Det är inte svårt att hitta exempel som dessa nu för tiden. Det var inte så många år sedan det fanns massor av duktiga fotografer på FS, idag verkar de flesta vara borta. Man kan ju fråga sig varför?
Tyck nu inte att jag är en surkärring (eller tyck det då för tusan...)
//Jessica