Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotosafari Lör 14/1
- Trådstartare mackan
- Start datum
benkar
Aktiv medlem
mackan skrev:
Låter kanon!
Nej inga konkreta förslag jag hoppas mest på ljuset!
Man kanse kunde ses uppe på Katarina hissen kl 14 eller nåt?
Jag dyker upp kl.14, så får vi se hur det är med sol/dis/ljus/skugga..
Katarinahissen, vid utkiksplatsen/takterassen mellan dom två broarna?
/B
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
OK, jag kommer dit.
benkar
Aktiv medlem
mackan skrev:
Håller med
Men käk blir det iaf kl 1700 kommer du dit Bengt?
Beror lite på vädret... blir det inget foto så vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med i stan under tre timmar...
//B
benkar
Aktiv medlem
mackan skrev:
Äh, jag hoppar fotot iaf...
Vädret var minst sagt trist... Hoppas på bättre väder någon annan helg, lite foto och käk efteråt är aldrig fel!
/B
benkar
Aktiv medlem
-Ale skrev:
Plåtar ni bara i solljus haha ?
"Haha"? Personligen så fotograferar jag i många möjliga och omöjliga miljöer/ljus. När jag väl ger mig ut utomhus vintertid så är det alltför ofta ett trist grådis, inga skuggor, inget som ger liv i en tråkig fasad, sådana gråa dagar finns det obegränsad tillgång till i vårt land, mer ont om vinterdagar med lite spännande solljus att försöka hitta rätt i.
Tanken med en utflykt den här söndagen var att försöka fånga lite spännande solnedgång och kanske en smula blå timme, inte SÅ kul när det blev ett tvärtråkigt grå-dis, därför inställt.
Gärna konstruktiv kritik, men ev. haha kan du hålla för dig själv.... ,-)
/B
benkar
Aktiv medlem
-Ale skrev:
Då ber jag om ursäkt om du uppfattade "haha som hånande" Bengt , jag tyckte bara spontant det lät lite kul att ni var så väderanpassade , men nu har jag ju fått en bra förklarning !
(observera detsutom smileyn)
Må bra och fotografera mycket !
Mvh Ale
Lugna puckar Uppfattade spontant det (haha) som en smula påhopp, men kanske lika mycket mitt eget fel... Jag gillar sol och skuggor, tycker det ger mer för MIG, och urbota trött på fotoutflykter i regn, dis, osv, tycker att mina bilder i det läget blir ur-usla (oftast, men har några fina i skräp/dis/moln-ljus också, men blir inte riktigt samma sak som bilder med sol och skuggor... ,-)
//Bengt