Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotosafari Lör 14/1
- Trådstartare mackan
- Start datum
Nome Nescio
Aktiv medlem
Jadu bengan vi kanske feldisponerade den soliga dagen eftersom vi mest höll oss inomhus.
benkar
Aktiv medlem
mackan skrev:
Jaha Per o Bengt, gjorde ni några bilder som ni kan dela med er av då?
Missade tyvärr till stor del solen, gick vilse på annan plats i letandet efter det som en gång varit, men det har sin charm det också, tror jag...
/B
Bilagor
Nome Nescio
Aktiv medlem
Hinner inte redigera något nu, har låvat bort lite tid till sambon ikväll.
benkar
Aktiv medlem
mackan skrev:
Det där ser ju spännande ut Bengt, var var ni?
Ser kanske mer spännande ut än det egentligen är, eller så var det ju egentligen väldigt spännande.... men vart, tar det helst icke publikt här i forumet, kan väl höras om det på annat sätt.
En stenugnspizza hade ju inte varit helt fel precis nu, dumt att jag inte kan smita just nu.:-((
Är du/andra möjligtvis sugna på lite foto på söndagen, om solen skiner, och lite inplanerat käk/söndasgmiddag/foto-snack efteråt på ngt trevligt ställe?
/B
benkar
Aktiv medlem
mackan skrev:
Ja eventuellt! Vi kan väl se imorgon då...
Tittar in här vid 10-11-tiden på söndagen och ser efter...
/B
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
mackan skrev:
Äh fan, här kan man ju inte sitta Nån som hänger på och klämmer en stenugnpizza och en vinare eller bira?
För seg idag, det blir hemmakväll för mig. Jag kollar imorgon om foto-/middagsaktiviteter.
/Martin
Nome Nescio
Aktiv medlem
benkar
Aktiv medlem
Nome Nescio skrev:
Får se om jag kan komma loss i morgon. Kikar in och kollar iallfall vart ni tar vägen.
Ser ut som solen lyser med sin frånvaro idag, trist, såg någon prognos igår morse som sa sol på söndagen, så för min del blir det nog inga försök till foto idag, om inte vädret ändras ganska så snart.
/B
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Låter bra, jag hänger gärna med.
benkar
Aktiv medlem
mackan skrev:
Yes jag är eventuellt sugen på att fota senar runt 14:00 tiden så att man kan fånga blå timmen!
Någon idé/förslag på del av stan i så fall? Solen är låg vid 14, så det gäller ju att vara på rätt plats/ej i skugga... Skeppsholmen har ni ju redan klarat av? Men kanske Riddarholmen, Slussen/gamla stan/södermalm? Ont om fler förslag just nu och inte 100% säker på vart solen når vid 14-tiden....
Tänkte försöka vara inne i stan vid 13-tiden, men intresserade kan ju sammanstråla vid 14? Och ja, gärna en matbit efteråt om vi blir några.
/B