Annons

Fotosafari Lör 14/1

Produkter
(logga in för att koppla)
Ser ut som om ni fått några fina bilder :) Hade tyvärr redan en annan lördagsutflykt inplanerad, som tyvärr drog ut på tiden, hade tänkt ansluta senare annars.

Hoppas det kommer fler tillfällen/soliga helgdagar eller fina vinterkvällar att ta en fotorunda på!

/B

Ja, tack för idag! Nu har jag laddat med popcorn och cola :) Skönt i solen och nån bild blev det ju

Här kommer den första klara...

Bilagor

• husknut-sv-besk-9617-40k.jpg
    husknut-sv-besk-9617-40k.jpg
    39.2 KB · Visningar: 268
Jaha Per o Bengt, gjorde ni några bilder som ni kan dela med er av då?

Bilagor

• timmerhus-sv-9609-40k.jpg
    timmerhus-sv-9609-40k.jpg
    39.7 KB · Visningar: 246
mackan skrev:
Jaha Per o Bengt, gjorde ni några bilder som ni kan dela med er av då?

Missade tyvärr till stor del solen, gick vilse på annan plats i letandet efter det som en gång varit, men det har sin charm det också, tror jag...

/B

Bilagor

• omkladningsrum.jpg
    omkladningsrum.jpg
    56.9 KB · Visningar: 229
Äh fan, här kan man ju inte sitta :( Nån som hänger på och klämmer en stenugnpizza och en vinare eller bira?

Bilagor

• angantyr-besk-9599-40k.jpg
    angantyr-besk-9599-40k.jpg
    39.6 KB · Visningar: 215
mackan skrev:
Det där ser ju spännande ut Bengt, var var ni?

Ser kanske mer spännande ut än det egentligen är, eller så var det ju egentligen väldigt spännande.... men vart, tar det helst icke publikt här i forumet, kan väl höras om det på annat sätt.

En stenugnspizza hade ju inte varit helt fel precis nu, dumt att jag inte kan smita just nu.:-((

Är du/andra möjligtvis sugna på lite foto på söndagen, om solen skiner, och lite inplanerat käk/söndasgmiddag/foto-snack efteråt på ngt trevligt ställe?

/B

Får se om jag kan komma loss i morgon. Kikar in och kollar iallfall vart ni tar vägen.

Har lite svårt att få till något av dagens exponeringer.

Bilagor

• pict0342.jpg
    pict0342.jpg
    52.7 KB · Visningar: 262
Nome Nescio skrev:
Får se om jag kan komma loss i morgon. Kikar in och kollar iallfall vart ni tar vägen.

Ser ut som solen lyser med sin frånvaro idag, trist, såg någon prognos igår morse som sa sol på söndagen, så för min del blir det nog inga försök till foto idag, om inte vädret ändras ganska så snart.

/B

Kanse tänka sig en matbit på Blå dörren vid slussen senare runt 17? Deras södagserbjudande alacarte för 100 kr är super!

Bilagor

• potatis-ste-220704--2364-40.jpg
    potatis-ste-220704--2364-40.jpg
    39 KB · Visningar: 182
mackan skrev:
Yes jag är eventuellt sugen på att fota senar runt 14:00 tiden så att man kan fånga blå timmen!

Någon idé/förslag på del av stan i så fall? Solen är låg vid 14, så det gäller ju att vara på rätt plats/ej i skugga... Skeppsholmen har ni ju redan klarat av? Men kanske Riddarholmen, Slussen/gamla stan/södermalm? Ont om fler förslag just nu och inte 100% säker på vart solen når vid 14-tiden....

Tänkte försöka vara inne i stan vid 13-tiden, men intresserade kan ju sammanstråla vid 14? Och ja, gärna en matbit efteråt om vi blir några.

/B

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar