Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosafari Lör 14/1

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Det är så skönt att vara ute så för en gångs skull tänkte jag försöka vara ute i god tid.

På lördag tänkte jag mig ut om någon fler är intresserad?

Ett förslag är att börja på Galleri kontrast (Hornsg 8) kl 12:00 för att kolla in utställningen och kanske bli lite inspirerad.

Därefter skulle man kunna ta färjan till Skeppsholmen och Castellholmen som är otroligt fint så här års för att sen ta en bit mat på något trevligt ställe och sen avsluta i blå timmen och kanske några kvällsbilder framåt 4-5 tiden!

Men jag är naturligtvis öppen för förslag :)

Min mobil 0708 777 895

//Marcus

Bilagor

• buske-is-besk-9062-40k.jpg
    buske-is-besk-9062-40k.jpg
    39.3 KB · Visningar: 1,072
Ja men det är väl klart att vi skall plåta på lördag... Nu när du är ute i god tid och för oss vanliga dödliga har lagt det hela en helgdag så funkar det utmärkt.

Kul!

/Jon

Topp då är vi 3 så långt!

Det finns ju gott om plats på öarna och mycket att upptäcka så häng med vet jag!

Serverar dom lunch på Chapman tro?

//Marcus

Bilagor

• af-chapman-9087-40k.jpg
    af-chapman-9087-40k.jpg
    38.9 KB · Visningar: 957
Så frågan är: Varför är det bara "vi" (alltid samma gäng) som är intresserade av att träffas och plåta lite? Av alla fotosidans medlemmar borde väl ändå ganska många bo i hufvudstaden och alla andra kan ju inte vara upptagna just denna lördag?

Vi bits ju inte, inte heller är vi direkt otrevliga.

Kom igen nu, mer folk ut i friska luften med era kameror...

/Jon - som bara bits vid fullmåne.

Attans, skulle gärna hakat på (för första gången) men pappa ska firas den dagen. Men någon gång ska jag följa med! :) Hoppas ni får en trevlig dag.

Blir det något?

Jag är lite upptagen med ett annat fotoprojekt på förmiddagen, men planen är att vi ansluter till er när skymmningen kommer och tar lite mysiga kvällsbilder hällst nära vattnet om möjligt.

Finns det något telefonnummer man kan ringa och höra sig för vart ni är när vi börjar närma oss?

/Per
070-3325220

Jag måste tyvärr hoppa av, känner en förkylning i kroppen. Skall ta det lugnt istället. Har haft en jobbig vecka.

/David

Mitt telfonnr hittar du i början av tråden!

Funderade på om man kanske skulle öppna med ett besök på skansen och sen avsluta på holmarna mot skymningen hur låter det?

Bilagor

• skansen-vinterlampor-40k..jpg
    skansen-vinterlampor-40k..jpg
    39.2 KB · Visningar: 737
Ja då föreslår jag följande:

12:00 Möts vi på Galleri kontrast. Sen tar vi färjan till skansen. Och avslutar på Skeppsholmen!

Måste bara inflika att utställningen är mycket gripande och bra. Den fick i alla fall flickvännen att fälla väldigt många tårar.

Ja då är det dags :)

Petar upp tråden ifall det är nån fler som är sugen att följa med i sista stund.

Bilagor

• springer-sv-besk-9507-40k.jpg
    springer-sv-besk-9507-40k.jpg
    39 KB · Visningar: 339
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar