Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotoprojekt tillsammans

Produkter
(logga in för att koppla)

Lou_Lee

Medlem
Hej

Jag känner en stark lust till att börja med något större projekt, vilken form eller hur det ska tas till uttryck är jag inte riktigt säker på än, men gärna att projektet ska inrikta sig på ämnen som har tyngd och som känns intressant. Kanske en webbtidning, ett större repotage med olika ämnen eller olika fotosessions om speciella platser, människor eller situationer. Helst av allt vill jag göra det här med någon annan. Jag är stationerad i Göteborg och det skulle underlätta om du också var det. Annars så kanske vi kan bolla idéer eller ge varandra inspiration på olika platser också, det skulle vara intressant det med.

Är det någon annan som känner samma lust som jag?

Låter helt klart intressant, allt från att bolla idéer, till platser m.m. till lite större grepp. Skulle vara kul att gå utanför sin egen box och få intryck av andra.

Hej.

Det där låter intressant. Samarbeten kan ju vara väldigt givande, dock så är jag bosatt i Brisbane för tillfället, så pendelavståndet är ju lite stort, men att bolla idéer är ju inte fel och se vad det kan mynna ut i. Hör av dej via min sida om du är intresserad.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar