Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotomässan 2010 värt ett besök?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett stort problem är lokalerna tror jag. Fotomässa på Stockholmsmässan är en ökenvandring. Nacka är betydligt trevligare och för mig låg det perfekt eftersom jag kunde ta Waxholmsbåten från Vaxholm.
Tycker även restaurangerna är väldigt tråkiga på mässområdet i allmänhet och i anslutning till Fotomässans utställningshall i synnerhet.

Känns som ett mellanår. Tycker heller inte att det var något speciellt som fastnade än ett antal fullständigt gräsliga krigsbilder.

Precis! Får man vara lite irrationell och nostalgisk? Förra året i Älvsjö tyckte jag i o f s var bättre, både utställningar och utbud, men Nacka var ju lite magiskt med sina kringelkrångliga lokaler. Förstår att det inte får plats där längre, men roligt var det där...

Tyckte årets mässa var fattig på saker, det kändes som det var mer ifjol. Nacka mässan var inget vidare då det var trång och svårt att ta sig dit, synd var de som körde bussen de där dagarna.
Hoppas de rycker upp sig till nästa år. Något som var bra var när det var i Jönköping. Saknar Scandinavias fyndhörna....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar