Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotomässa?

Produkter
(logga in för att koppla)

Diva_mirre

Medlem
jag läste en liten notis i en tidning (kommer inte ihåg vilken), om att det skulle vara en rätt stor fotomässa nånstans, nångång i april...

nån som vet nåt?

kram/mirre
 
Brukar folk från fotosidan samlas på något speciellt ställe eller finns fotosidan representerade där?

Det skulle vara roligt att träffa andra nerdar live.

/ Marcus
 
Brummelisa skrev:
Brukar folk från fotosidan samlas på något speciellt ställe eller finns fotosidan representerade där?

Det skulle vara roligt att träffa andra nerdar live.

/ Marcus

Håller med, det vore kul att träffa lite annat FS-folk!
 
Om jag har förstått det rätt har FS en monter där.

Och ni är ju hjärtans välkomna till vår monter också ;-)

/peter wiklund
chefred Allt om digitalfoto
 
Jag kommer att åka dit tillsammans med ett par andra Fotosidan-anhängare. Vore ju kul om FS hade en monter man kunde spana in. Är det så?
 
Vilken dag har ni planerat att gå på?
Vi är ett gäng som eventuellt ska ner på Lördagen. Och hur känner vi igen varandra om man skulle träffas?
 
Jag kommer att vara där för att göra mitt årliga reportage.. FS-kepa och en svart fotoväst som det står Canon (vad annars ;)) på ryggen.. Kom fram och hälsa och bli förevigade av mig ;)

Lördag den 17/4 är dagen D...
 
Jeppe skrev:
Jag kommer att vara där för att göra mitt årliga reportage.. FS-kepa och en svart fotoväst som det står Canon (vad annars ;)) på ryggen.. Kom fram och hälsa och bli förevigade av mig ;)

Lördag den 17/4 är dagen D...

Har jag missat årets reportage eller blev det inget? Jag kunde inte själv åka i år så det vore trevligt att få läsa lite från en objektiv syn på det hela (så objektivt det nu kan bli från en Canonist ;))
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.