Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotoklubbar i Södertälje
- Trådstartare goffe
- Start datum
Astra har visst en klubb. Själv gick jag med i Enskede fotoblubb som är en av Sveriges största. Vi har jättekul. http://www.enskedefotoklubb.nu
jardis
Aktiv medlem
Känner mig lite manad att svara...
Både AstraZeneca och Scania har fotoklubbar med mörkrum och ateljé. Men det är klart. Då måste du ju också jobba där.
Annars så fanns de en gång i tiden en fotoklubb här, men är nästan säker på att den gått i graven.
Om någon annan vet nått annat om den så är jag också väldigt nyfiken...
Både AstraZeneca och Scania har fotoklubbar med mörkrum och ateljé. Men det är klart. Då måste du ju också jobba där.
Annars så fanns de en gång i tiden en fotoklubb här, men är nästan säker på att den gått i graven.
Om någon annan vet nått annat om den så är jag också väldigt nyfiken...
Datura
Aktiv medlem
Jag har också letat efter fotoklubbar i södertälje. Att astra hade utrustning hade jag ingen aning om. Synd att jag inte visste det för 6 månader sen då jag arbetade där.
Men min farsa jobbar fortfarande där. kanske kan lösa det på något sätt...
tjo.
håll utik efter mina bilder i länstidningen på fredagarna iallafall.
Men min farsa jobbar fortfarande där. kanske kan lösa det på något sätt...
tjo.
The skrev:
nu blev jag nyfiken. Vadå för bilder?
Jag skulle också gärna vara med i en klubb i Södertälje.
Vi får väl bilda en egen.
Låter som man för en gångs skull ska införskaffa Länstidningen.
goffe
Aktiv medlem
Jo det är ju tillgång till ett mörkrum som man främst söker.
Man tycker ju att in en stad i telges storlek så borde det finnas underlag för en förening.. men det är ju svårt att säga.
Angående bidrag så är det nog som för alla sortersföreningar att dte är komunen man får vända sig till och sedan ev till föbund om det finns.
Man tycker ju att in en stad i telges storlek så borde det finnas underlag för en förening.. men det är ju svårt att säga.
Angående bidrag så är det nog som för alla sortersföreningar att dte är komunen man får vända sig till och sedan ev till föbund om det finns.
Möjligen kan man få ett startbidrag från kommunen. Men antagligen måste man ändå gå in med så mycket pengar att det är bättre att hyra labbplats om man bara är ute efter mörkrummet. De jag känner hyr ut för 400-600 kronor.
Själv har jag en händig pappa som ska bygga mörkrum i mitt stora badrum. Blir en bänk med två apparater Fast numer kör jag ju mest med skannern och skrivaren.
Själv har jag en händig pappa som ska bygga mörkrum i mitt stora badrum. Blir en bänk med två apparater Fast numer kör jag ju mest med skannern och skrivaren.
Datura
Aktiv medlem
jag vill fota mer än vad jag gör. det är tråkigt att behöva snåla med bilder bara för att man inte har råd att framkalla osv.
Och min digitala olympus 3020Z kommer inte i närheten av min eos 5.
jag vill kunna slööösa exponeringar.
har varken plats eller pengar för att skaffa mig ett eget mörkrum.
isch. tråkigt.
Och min digitala olympus 3020Z kommer inte i närheten av min eos 5.
jag vill kunna slööösa exponeringar.
har varken plats eller pengar för att skaffa mig ett eget mörkrum.
isch. tråkigt.
ronny vervaart
Aktiv medlem
Någon som vet om det finns någon fotoklubb i Södertälje området, eller är det här som mycket annat att Telge lider av att ligga lite för nära Sthlm så att alla vänder sig dit?
finns en fotoklubb i Södertälje sen 4år tillbaks,har för närvarande medlems stopp pg små lokaler hos abf där vi huserar i brist på eget.mvh ronny vervaart.