ANNONS
Annons

Fotointresset i Västerås?

Produkter
(logga in för att koppla)

ahfeldt

Medlem
Hallå fotovänner!

Undrar mest över fotointresset i Västerås, ser att de finns många registrerade medlemmar här på fotosidan.se, men finns de några fotoklubbar i stan?
eller entusiaster som ger sig ut på äventyr?

Är de enbart naturfotografer, eller finns de människor som mig, en glad amatör som gärna och vill få inspiration av andra fotografer, och som inte riktigt har hittat sin nisch än? Som vill lära sig och dela med sig av egna erfarenheter.

Kul att höra vad ni har att säga!

// Jimmy

Men jag som fotar Canon passar väl knappast in i Nikongänget! men visst, de kostar ju inte att fråga!

iofs. ville jag veta lite om vad folket på fotosidan.se hade att säga!

tack för tipset!

Jo jag har läst om er träff i GBG, skulle mer än gärna skriva upp mig på den listan! men jobbet kallar tyvärr!

Visst, men nu är man ju rätt ny själv, så jag känner väl kanske att jag inte riktigt har det i mig än! =) men jag inspireras av dig!

nja.. nu tänkte jag inte på mig eller vår träff vi ska ha.. :) men roligt att du fann det skoj.

Jag har varit med på flera träffar i Göteborg, både som jag har startat och som andra startat. starta en tråd om att ni går ut och plåtar några timamr i västerås eller liknande. Behöver inte vara avancerat alls.. bara träffas o ta fika...snacka lite, plåta lite...

här har du lite inspiration!

http://www.fotosidan.se/forum/searc...=1960867&sortby=lastpost&sortorder=descending

man behöver ha fotograferat innan för att kunna dra igången träff :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar