Annons

Fotointresserade i Västerås

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjenamors alla fotosugna. Tänkte göra en liten utflykt på lördag. Såg att det var folkrace kl 10. Någon som är sugen att hänga på?

/Daniel
 
Halloj! Jag brukar tillbringa mycket tid i Västerås numer eftersom jag har min tjej boende där. Har fotat en hel del ute på Almö-Lindö.

Om ni har tips på fotoställen i trakten eller om ni skall ordna något gemensamt foto så vore det kul att hänga på.
 
Jag brukar nästan alltid vara ute på söndagar och fota. Mest kanske bara för att tjejen tränar ungdomar och att jag tycker att det är skönt att komma ut och röra på mig.
Ängsö är väldigt fint på vår kanten med mycket fågel foto (vet inget om fåglar själv) och fin natur.
Häng med på lördag då. Blir kul om vi är några stycken.

/Daniel
 
Får man hänga på trots att man är tjej?
Nu ligger jag förstås sjuk i influensa, men om det blir någon mer träff längre fram så följer jag mycket gärna med.

Mvh Ulrica
 
Varför skulle man inte få följa med för att man är tjej? Alla får följa med.

Ev ska Martin Johansson här på fotosidan med

Då är vi kanske 3
 
Neeej nu måste vi bli fler. Är det ingen mer i västerås som vill ut och fota ihop!!!
 
När? Ja till helgen kanske.
Var? Motor stadion tror jag att det är folkrace. andra alternativ kanske finns.
Hur? Ja lämpligt viss med kamera men det är inte ett måste. Penna och papper kanske :)

/Daniel
 
Jag ska gärna försöka hänga med på kommande "Fotosidan Västerås" utflykter eller träffar.

Om nu Enköpingsbor är välkomna. Men det är klart, accepterar ni t.o.m. tjejer så... :)
 
Tja!
Tänkte ta och hänga med till malma och kolla på folkrace på lördag om det blir bra väder! När och var rullar vi ifrån då?
/micke
 
Jo då är tjejer välkommna så är alla välkommna.

Tjepen vet inte vi kan väll ses vid OK och burgerking vid skjutbanegatan.

/Daniel
 
Är ganska ny på det här med foto och har precis köpt mig en DSC-P150 som jag tänkte använda till att fota med. Ingen värsting precis, men man måste ju börja nånstans! =)

Bor i V-ås och tycker det vore kul att träffa några andra intresserade! Om man nu får följa med trots att man är nybörjare... ;)

-Henrik
 
Jo ALLA får följa med om du inte ens har en kamera utan bara papper och penna och ritar av motivena så får du följa med. Ja kanske till och med hundar :)

Som sakt var vid OK och burgerking. Är det någon som har problem att ta sig ditt så är det bara att ringa mig så kanske jag kan hämta. Eller tejpen som bor på andra sidan stan.

073-6871819
021-143600

/Daniel

edit: stavfel
 
Jag kan tyvärr inte följa med imorgon. Men om det blir nån mer utflykt innan månadens slut så...
 
varde kul. jo det varde
Det var ett perfekt foto tillfälle mycket kracher. Och många färgglada bilar.
 

Bilagor

  • folkrace1.jpg
    folkrace1.jpg
    47.5 KB · Visningar: 69
Enligt start listan ska det här vara en volvo apelsin. Har aldrig sett en sån bil förut. Måste vara en special modell för just folkrace.
 

Bilagor

  • folkrace2.jpg
    folkrace2.jpg
    46.9 KB · Visningar: 68
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.