Annons

Fotointresserade i Västerås

Produkter
(logga in för att koppla)
Fika.

Det är inte så svårt att känna igen en fotograf ,kameran finns alltid i närheten ,men annars går det bra att ringa mig om ni är på g.mit nummer 070-2439348,Oscar G.
 
Jag ska ut till Ängsö imorgonbitti och titta lite. Någon som vill hänga med. Jag har plats för 4:a st i min bil om det är nån som vill ha skjuts.

/Daniel
 
Okej, men det låter ju vettigt. Slå mig en signal på
186066 så bestämmer vi tid och plats. Får hoppas att vädret blir lika sjyst som imorse.
 
Vi är tre stycken som tänkte åka ut till Björnön och fota lite på söndag förmiddag. Några fler som vill hänga på?

/Daniel
 
Låter verkligen intressant, men då jag får besök nu ikväll så tror jag knappast att jag orkar upp tidigt, men kanske någon annan gång ? Skicka ett mail till mig nästa gång ni åker ut ! Vore trevligt att följa med !
 
Tjenare Robert jag tror du kommer att få mail från den här tråden nästa gång vi ska ut för jag kommer att skriva här.

/Daniel
 
Jaha det är väll bäst jag frågar igen trots få intresserade. På söndag tänkte vi åka ut till tidö slott och kika lite. 9 tiden ska vi åka från Västerås.
Vi var tre på ett blåsigt och kallt björnön i söndag och nu hoppas vi på bättre väder och fler som vill med.

Går bra att ringa mig 073-6871819

Daniel
 
Pojken skrev:
Jaha det är väll bäst jag frågar igen trots få intresserade. På söndag tänkte vi åka ut till tidö slott och kika lite. 9 tiden ska vi åka från Västerås.
Vi var tre på ett blåsigt och kallt björnön i söndag och nu hoppas vi på bättre väder och fler som vill med.

Går bra att ringa mig 073-6871819

Daniel

kanske hakar på, om det finns plats i en bil dvs

per
 
Jo det finns plats. Hör av dig om ni ska med. Jag bor på odensvigatan vid skiljebo och sen ska jag till Mickael Eriksson som bor ute vid skälby. Så det är bara att ringa om ni ska med. Imorgon (lördag) fram till 16:00 kan jag vara lite svår att nå.

Daniel
0736871819
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.