ANNONS
Annons

Fotoinstruktioner för nedladdning?

Produkter
(logga in för att koppla)

F_lken

Aktiv medlem
Någon som känner till någon eller några sidor där man kan ladda ner olika kompendium gällande fototekniker.
Jag söker diverse underlag där man beskriver olika tekniker (bländare, slutare & skärpedjup etc. mm) dom bör vara gjorda så man utan att ha läst på högskola kan förstå, så bra och enkelt beskrivet som möjligt (är inte 5 år men vill gärna ha det beskrivet så enkelt som möjligt)

Tack på förhand.

// F@lken

Tack men nej tack!

Jag hittar dit om jag vill gå dit...

Just nu söker jag det jag skrev i tidigare inlägg...

Jag har under längre tid sammanställt från faktaböcker,facktidningar och högskolebok egna kompendier,som jag använder som utbildningsmaterial vid mina fotokurser inom vuxenskolan.Lättlästa för ovana och nybörjare.Kanske vuxenskolan på din hemmabana har något liknande?

walter-g skrev:
Jag har under längre tid sammanställt från faktaböcker,facktidningar och högskolebok egna kompendier,som jag använder som utbildningsmaterial vid mina fotokurser inom vuxenskolan.Lättlästa för ovana och nybörjare.Kanske vuxenskolan på din hemmabana har något liknande?

Kan man ladda ner det?

Om du menar tekniskt så går det att spara som htmlfil,wordfil och, om du nöjer dej med bara texten, som textfil (anteckningar/notepad)

Om du menar ur upphovsrättslig synpunkt så får du det för eget privat bruk. Men du får inte mångfaldiga det och/eller sprida det till andra.

Hoppsan, jag såg bara frågan om det gick att ladda ner.

bildsten skrev:
Om du menar tekniskt så går det att spara som htmlfil,wordfil och, om du nöjer dej med bara texten, som textfil (anteckningar/notepad)

Om du menar ur upphovsrättslig synpunkt så får du det för eget privat bruk. Men du får inte mångfaldiga det och/eller sprida det till andra.

Hoppsan, jag såg bara frågan om det gick att ladda ner.

Självklart så är det för privat bruk inget annat, jag vill gärna sitta hemma co läsa... inget annat.
Kan du maila den? HTMl går bra.

Re: Tack men nej tack!

F@lken skrev:
Jag hittar dit om jag vill gå dit...

Just nu söker jag det jag skrev i tidigare inlägg...
Orkar man inte gå till biblioteket kan man ju beställa böckerna på någon internetbokhandel så kommer de till en brevlåda nära dig ...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar