Annons

Fotografisk studiecirkel, växjö med omnejd

Produkter
(logga in för att koppla)
Förslag till cirkel upplägg med reservation för ev. ändringar

Sammansatt av Marcus Bagge.

1. Grundgenomgång i studio och fotografering med sv/v film...
2. Genomgång filmframkallning och genomförandet av detta...I väntan på filmerna, grundgenomgång av bildspråk och komposition...
3. Genomgång av kopieringens grunder och praktiskt arbete...
4. Genomgång studioljus personer + Digitalkameran i studio + praktiskt arbete...
5. Studiebesök hos Pelle Wahlgren...
6. Genomgång studioljus föremål + praktiskt arbete...
7 - 10. Praktiskt arbete och fördjupning...

Gång 7 – 10 kan innehålla allt från bildbehandling, arkivering till avancerad ljussättnings övning...Lite upp till deltagarna...

Mvh / Jonas Sundberg, SFR
 
Håll ut...

Hej alla kurssugna!

Jag ber er avvakta tills nästa vecka iom att Studiefrämjandet uppdaterar sin anmälningsfunktion på hemsidan. Jag kommer posta ett meddelande HÄR med URL till anmälningen så snart den är uppe igen. Jag har inte gått ut med anmälningen till andra grupper än Er ännu, iom att ni ska ha första "tjing", då det var här intresset byggdes upp. Jag har som sagt träffat Marcus Bagge, och saker och tinga har fallit på plats. Som sagt, håll ut tills den 15:e (då jag blivit lovad att det ska vara klart!

Mvh / Jonas Sundberg
 
Anmälningarna

Hej alla!

Anmälningarna har inte rasat in, vi behöver bli 10 pers för att lokalhyra lön till Marcus Bagge ska gå +- 0 kr. Idag är 5 tappra fotografer anmälda. Så påminn vänner och bekanta som ni tidigare rapporterat vara sugna på att lära sig mer om studiofotografering. Cirkeln drar igång så snart 10 pers är anmälda.

http://sg.sfr.se/circles.php?action=show_circle&id=55

Mvh / Jonas
 
Jag anmälde mig för någon vecka sen, men fick inget bekräftelsemail så jag vet inte om anmälan gick igenom =/

Förmodligen så kommer Magnus (Juttu) som skrivit här i tråden oxå att anmäla sig så fort han kommit hem från lappland ;)
 
Daniel och alla andra som anmält sig är registrerade. Det är vår purfärksa php-hemsida som har lite barnsjukdomar, bekräftelsemail ska skickas ut, men har strulat lite...Men som sagt, alla som anmält sig är med i systemet!

/Jonas, SFR
 
jag satte upp några lappar nere på universitetet.
hoppas det kan dra med några intresserade.
kanske sätta upp en lapp p erntssons foto ( tror det heter så )
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.