studio
Hej På Dig!
Såg ditt inlägg och kan tänka mig hålla en kurs i det du önskar...
Undervisar på gymnasiet i fotografisk bild A-C, digital bild & photoshop på folk universitetet i växjö.
Förutom detta har jag hela livet arbetat med foto och mitt företag som fotograf med specialitet inom reklam mode och reklam...Jag använder allt från småformat till storformat och både analogt och digitalt...
Är medlem och utbildare av PFK och SFF...Ordförande i Kronobergs yrkesverksamma fotografer (med medlemmar som pelle wahlgren, curt ekblom, hans runesson, mats samuelsson och ett 30-tal till)
Har ett utbildningsförslag:
En kurs med studio bilden i centrum...
Och jag skulle vilja börja från grunden...analogt foto och mörkrum (problemet med bilder idag är att många aldrig ens varit i närheten av ett mörkrum och arbetet med 1 bild och inte massproduktion)..."Man måste känna till grunden för att kunna lära sig fortsättningen"
Sedan bygga vidare mot färg och mer avancerad ljussättning...Har tillgång till 40-talet nikon fm3a, mörkrum för 14 och tre fullutrustade studios
I kombination med flera professionell fotografer och gästföreläsare i foto och ljussättning, kan det nog bli kul
Finns enklast på:
[email protected]
MVH
Marcus