Annons

Fotografera på Arlanda Tisdag 9/8

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Ringblom

Aktiv medlem
--------------------------------------------------------------------------------
Hej

Jag tänkte ge mig ut till Arlanda i morgon bitti och tänkte stanna hela dagen och fotografera.
Vore kul med sällskap. Jag har bil så det är lätt att komma till bra platser.

Kommer vara där från ca 08.00.

Är du intresserad så ring mig på 070-467 32 87
eller skriv något i den här tråden.

/Johan Ringblom

Kul idé. Har uppdrag i Sigtuna imorgon, har jag tur blir jag klar tidigt... hur länge tror du att du e kvar?

Kul att höra att fler har intresset att fota vid Arlanda.. Hade gärna hakat på om jag inte jobbat.. :( ..

Sett att minst 2st 747´or landar imorron förmiddag: Thai Air o Malaysia Air (kl 06.50 resp 11.10) Har länge velat fota dessa..

men en annan gång!..

Lycka till iallafall...

Hej! Ett par frågor till er som brukar fota vid Arlanda: Vilken plats är bäst? Och vilket objektiv rekommenderar ni? Minst 300mm kan jag tänka mig, eller?

Mvh Peter

Oj! En väldigt bra och informativ sida det där. Tack för länken! Har du själv någon favoritplats, Johan? Kan tyvärr inte hänga med i morgon eftersom jag jobbar, men det kanske kommer fler tillfällen?

Mvh Peter

När de landar på bana 26 så är det fint att stå vid banänden. Även på kullen när landning sker på
bana 01L.

Jag är ganska ny på att fotografera flyg på Arlanda så www.g-kraft.com är en riktigt bra hjälp på vägen liksom www.airliners.net.

Daniel Asplund är redaktör för G-kraft och är även medlem här på FS.

/Johan Ringblom

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar