Annons

Sthlm, öl- och chimpkompis den 2 augusti

Produkter
(logga in för att koppla)
Och så några bilder från träffen på eftermiddagen :)
(får också ursäkta om jag postat för många bilder :D)
 

Bilagor

  • _mg_4838.jpg
    _mg_4838.jpg
    58 KB · Visningar: 113
Det var allt från mig, ber ännu en gång om ursäkt om jag postat för många bilder, och så vill jag också passa på att be om ursäkt att det tog så lång tid att få fram några bilder :D

Jag hade en jätterolig dag, hoppas ni andra också hade kul :)

EDIT: Bilderna dyker upp i en större storlek på http://yorii.jascl.net/ så småningom..
 
Blir det någon öl efter paraden i år också? Den e väl på lördag 1 augusti. Hoppas på bättre väder!
 

Bilagor

  • pridestart4459.jpg
    pridestart4459.jpg
    40.1 KB · Visningar: 122
Det regnar ju. Är det inte förb***at typiskt att det ska regna just idag, årets fotohöjdpunkt.

Hur gör ni för att skydda era kameror????

Jag körde min D7D naken hela paraden. Gjorde som danskarna gör när det regnar, jag lät det regna. Den överlevde (hade tänkt ha det som argument för att köpa en A700 annars) och mår bra!
 
Varför ska allt kul hända samtidigt? Bella pictura har vernissage på Taxinge slott i Sörmland kl 11:00. På em är det sedan planketutställningen nedanför Vitabergen och prideparaden från Humlegården genom stan till Tantolunden. Vilket ska man välja?
 
Varför ska allt kul hända samtidigt? Bella pictura har vernissage på Taxinge slott i Sörmland kl 11:00. På em är det sedan planketutställningen nedanför Vitabergen och prideparaden från Humlegården genom stan till Tantolunden. Vilket ska man välja?

Du hinner med allt... en timma på Bella, en timma senare så är du uppe på Söder o där kommer pridetåget att passera igenom på väg till Tantolunden som ligger granne med Vitabergen där planket är öppet till 18... En fulltecknad dag, alltså!
 
Du hinner med allt... en timma på Bella, en timma senare så är du uppe på Söder o där kommer pridetåget att passera igenom på väg till Tantolunden som ligger granne med Vitabergen där planket är öppet till 18... En fulltecknad dag, alltså!

Men då hinner jag inte bekanta mig med kvinnorna i Bella pictura?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.