Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotografer

Produkter
(logga in för att koppla)

ariadne

Aktiv medlem
Jag har som förslag att uppmana medlemmarna att skriva artiklar om en fotograf. Med artiklar menar jag inte att det måste vara superkravfyllt, med superduper djupa analyser, men ändå att man ger med sig av vad man upplever, känner och tänker.
Kanske var det denna fotografen som fick en att börja fotografera. Eller så är det en fotograf man inte blir klok på, en fotograf man beundrar osv

Man ska gärna länka till bilder för att texten ska bli mera levande ( för jag antar att det får bli länkning)

Detta tror jag skulle bli rätt kul och inspirerande. Både att ta del av fotograferns verk, men också av medlemmarnas tankar om dom.

Vi kommer inom kort att publicera en artikelserie med intervjuer med lite olika fotografer och hur de ser på sitt fotograferande och sina bilder. Men ditt förslag kanske kan vara ett komplement. Viktigt är iallafall lite mer inriktning på bilder och människorna bakom i teknikhysterin.

Ok, det låter bra tycker jag!
Att ta del av tankarna bakom (tex) kan vara en trevlig motpol till den mera rent praktiska biten

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto