Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografer-"Modell kort"

Produkter
(logga in för att koppla)

Andreas_19

Ny medlem
Hejsan!

Vet inte riktigt om detta forumet är det bästa stället att fråga detta på, men hittade inget annat så jag försöker ändå..:)

Jag skulle vilja bli fotograferad, har inga ambitioner på att bli modell eller liknande..men skulle vilja ha ett par fina kort på mig själv. Därför behöver jag en fotograf som kan ta dessa kort, det behöver ju inte vara en proffesionell fotograf men gärna någon som kan ta bra bilder!

Det jag undrar är om ni vet hur man kommer i kontakt med en fotograf som kan ta dessa bilder? sökte lite på internet efter fotografer men hittade bara ett fåtal fotostudios..så, om någon har ett bra tips så tar jag tacksamt emot det!

Ha det bra allihop!

En annan sida

En flitigt använd sida med alla sorters modeller och fotografer finns på OMP. Gör en sökning på fotografer i Sverige.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar