Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografer "In action"

Produkter
(logga in för att koppla)
Bryter raden av bilder på fotograferande herrar ...

... med en bild på Johanna B
 

Bilagor

  • johanna_450.jpg
    johanna_450.jpg
    50.9 KB · Visningar: 743
Tänk på att du endast får lägga upp bilder som du själv har tagit. Läs mer här: http://www.fotosidan.se/cldoc/rules-gallery.htm

Mvh
Mats
Och i inlägg 1678 har Rei Trulsson lagt upp bilder som du har tagit...eller?

Från reglerna du länkar till:
Du ansvarar själv för bilderna du publicerar här! Du måste själv ha tagit bilden du lägger upp. Även om en kompis gett dig rätt att lägga ut en bild får du inte göra det; du måste ha fotograferat själv..
 
Vad föranleder den kommentaren? Varför skulle inte den kunna vara tagen av den som gjort inlägget? Med tanke på användarens namn verkar det ju högst sannolikt. Men jag kanske missar något?

Jag har sett den på en del andra forum tidigare. Bland annat ett där det var en massa olika bilder på fotografer i diverse lustiga ställningar. Jag vill minnas att ett av dessa var ett ryskt forum. Tyvärr har jag inte lyckats hitta "tillbaka" till dessa så jag kan tyvärr inte presentera någon länk. Men jag söker vidare efter en länk och om jag hittar en återkommer jag.

Mvh
Mats
 
Jag har sett den på en del andra forum tidigare. Bland annat ett där det var en massa olika bilder på fotografer i diverse lustiga ställningar. Jag vill minnas att ett av dessa var ett ryskt forum. Tyvärr har jag inte lyckats hitta "tillbaka" till dessa så jag kan tyvärr inte presentera någon länk. Men jag söker vidare efter en länk och om jag hittar en återkommer jag.

Mvh
Mats

OK, då förstår jag varför du reagerade. Ingen anledning att leta efter länk, den som gjort inlägget är ju nu informerad om vad som gäller och det är väl det viktigaste.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.