Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotografer "In action"
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
AFJ
Aktiv medlem
Fågelfotografer
Av en slump var jag ute och promenerade vid Säbysjön vid Järvafältet. Tydligen hade man observerade en mycket sällsynt fågel - gulbrunad sparv - som normalt lever i Sibirien.
Intresset från fografer och fågelskådare var stort. Någon härifrån?
Av en slump var jag ute och promenerade vid Säbysjön vid Järvafältet. Tydligen hade man observerade en mycket sällsynt fågel - gulbrunad sparv - som normalt lever i Sibirien.
Bilagor
aanders
Aktiv medlem
Objektiv kan vara rätt stora.
Bussmicke
Aktiv medlem
Inte varje gång man lyckas pricka in blixten när någon fotograferar, det lyckades jag som ni ser i Glanshammars kyrka under en Runstensfotografering.
Hade lång tid av misstag och tryckte av samtidigt som han tog sin bild.
Hade lång tid av misstag och tryckte av samtidigt som han tog sin bild.
Bilagor
Birdman
Aktiv medlem
Upptäckte den här precis...och visst är jag med! Sjätte personen från höger (stående i blå jacka, jeans, svart mössa med armen åt vänster). Svinkallt var det och inte en bild kom jag hem med, men det var dock roligt att stå och tjöta lite med lite folk man känner
// Daniel
AFJ
Aktiv medlem
Upptäckte den här precis...och visst är jag med! Sjätte personen från höger (stående i blå jacka, jeans, svart mössa med armen åt vänster). Svinkallt var det och inte en bild kom jag hem med, men det var dock roligt att stå och tjöta lite med lite folk man känner
// Daniel
Gissade väl att det skulle vara åtminstone någon från fs där.
Rei Trulsson
Aktiv medlem