Annons

Fotograf till bröllop i Linköping

Produkter
(logga in för att koppla)

therese81

Ny medlem
Hej alla fotografer där ute i landet, speciellt då Linköping eftersom det är där vi ska gifta oss.

Jag har varit i kontakt med några av er här på sidan, om att vi behöver en fotograf till vårat bröllop den 24/4-10.

Vi är inte ute efter något proffs som tar flera 10 000 kr för att fota oss, utan vi är ute efter någon som brinner för sitt intresse och som har någon form av erfarenhet kring bröllop eller porträtt fotografering sen innan, och som har lite fina bilder att visa upp.

Det som är lite svårt för oss är att vi inte har alla pengar i värden att betala till våran fotograf, givetvis så kommer vi betala. men vi kanske kan komma överrens om något bra pris som passar in i våran budget men även som passar för dig.

Vi har någon/några som vi kollar på, men det känns som om vi kanske har missat något duktig där ute. Som kan ge oss det vi söker.

Ni får i så fall skriva här eller höra av er på mail till mig.
Så fort som möjligt då jag börjar känna lite panik över det här med fotograf, känner du att just du stämmer överens med något av ovanstående så snälla hör av er.

SNARAST
MVH
Therese
mail: [email protected]
 
Vill bara tacka för alla intresserade och för mailen vi har fått. Men vi har nu hittat våran fotograf så det är inte längre aktuellt.

Tack för ert visade intresse.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.