Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotograf fick på foten
- Trådstartare Calle S
- Start datum
Jorro
Medlem
Stressad
F*n vad onödigt, men hon blev säkerligen jäkligt stressad av alla fotografer etc som sprang runt där. Men det är så klart ingen ursäkt för det hon gjorde, missförstå mig rätt. Men det är väl medaljen baksida med att vara kändis, dvs att man får ta den uppmärksamheten vad man än gör.
Men fotografen kanske får lägga in hopprepsträning så att han får ett snabbare fotarbete ;-) .
Trevlig midsommar på er/Antonio ><(((*>
F*n vad onödigt, men hon blev säkerligen jäkligt stressad av alla fotografer etc som sprang runt där. Men det är så klart ingen ursäkt för det hon gjorde, missförstå mig rätt. Men det är väl medaljen baksida med att vara kändis, dvs att man får ta den uppmärksamheten vad man än gör.
Men fotografen kanske får lägga in hopprepsträning så att han får ett snabbare fotarbete ;-) .
Trevlig midsommar på er/Antonio ><(((*>
Fotograf121
Aktiv medlem
ja skadeståndet lär bli ganska högt kan jag gissa...
christian veltman
Aktiv medlem
Gud gillar heller inte paparazzi och andra scoopjägare ;-)
Kan själv bara föreställa mig situationen. För att
bli påkörd av en bil som försöker lämna platsen kan man bara tänka sig fotografens agerande...
Har inget till övers för denna typ av "fotografer"
Kan själv bara föreställa mig situationen. För att
bli påkörd av en bil som försöker lämna platsen kan man bara tänka sig fotografens agerande...
mipert
Aktiv medlem
Om han nu var fotograf?
Var är hans kameror?
Artikeln säger ingenting om vad som egentligen skedde.
Fotografen kanske bara var en kille med kamera som råkade stå där och tänkte ”Britney, woaw”.
Körde mamman i 23 km/h eller kröp hon fram i babysfart?
Var det mycket folk runt, kände mamman hot?
Hon kanske kände samma sak som de agenter som av misstag körde in i ett begravningståg på Nordirland när de omringades av sympatisörer till provo. När de försökte ta sig därifrån slets de ur bilen och misshandlades till döds trots att prästen försökte stoppa det.
Var är hans kameror?
Artikeln säger ingenting om vad som egentligen skedde.
Fotografen kanske bara var en kille med kamera som råkade stå där och tänkte ”Britney, woaw”.
Körde mamman i 23 km/h eller kröp hon fram i babysfart?
Var det mycket folk runt, kände mamman hot?
Hon kanske kände samma sak som de agenter som av misstag körde in i ett begravningståg på Nordirland när de omringades av sympatisörer till provo. När de försökte ta sig därifrån slets de ur bilen och misshandlades till döds trots att prästen försökte stoppa det.
jurgur
Aktiv medlem
christian veltman skrev:
Kan bara hålla med. De har sig själva att skylla.
På bilden ser man inga kameror, vad nu det har med saken att göra. Någon har kanske plockat undan dem. Man ser att någon knäböjer och plockar upp ett batteri från marken (jag har Pressens Bild och ser bilden i högre upplösning). Så gissningsvis är det en "riktig" fotograf.mipert skrev:
Om han nu var fotograf?
Var är hans kameror?
Men man kör inte över någons fot iallafall. Paparazzo eller ej.
Vadå "svensk" journalistik? Har du läst The Sun? Visst är det tramsigt, men knappast något som utmärker just svenska medier.stoltz skrev:
Gillar artikelns liknelse med Britneys knäskada! :-D Svensk journalistik i ett nötskal. Tramsigt värre...
Btw, den faktiskt ganska underhållande serien på Kanal 5, minns inte vad den heter, som följer kändisfotografer i L.A...En av dem hade, vid sidan av sin D1-nånting, en kompakt-digital som såg enkel och basic ut som han plåtade Christina Agueliera (hur f-n stavar hon?) när hon var på en restaurang.mipert skrev:
Fördelen är väl att de är smidiga och billiga och man ser inte ut som en paparazzo. Får fotografen stryk (eller foten överkörd!) är kostnaden mindre om kameran pajar.
mipert
Aktiv medlem
Calle, min meningsbyggnad blev lite fel. Jag bara tänkte högt när jag skrev.
Jag bryr mig inte om han är fotograf på ”riktigt” eller inte.
Man får intrycket av att mamman gasade på i syfte att DÖDA, DÖDA...
Det kan lika gärna vara så att hon fösökte rulla iväg sakta och killen med kamera vägrade flytta sig och till slut gick det hela fel.
Man får inte bryta benet på en motståndare i en volleybollmatch, men det är precis vad jag gjorde 1982...
Jag bryr mig inte om han är fotograf på ”riktigt” eller inte.
Man får intrycket av att mamman gasade på i syfte att DÖDA, DÖDA...
Det kan lika gärna vara så att hon fösökte rulla iväg sakta och killen med kamera vägrade flytta sig och till slut gick det hela fel.
Man får inte bryta benet på en motståndare i en volleybollmatch, men det är precis vad jag gjorde 1982...
Ja, det står ju:mipert skrev:
"- Lynne fick panik. Hon försökte smita från platsen. Men flera vittnen och fotografer ställde sig i vägen för fordonet, säger en person som bevittnade händelsen."